کد خبر : 1697067 | 30 تیر 1399 ساعت 10:23 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا بازهم اجازه انتخاب رییس را نداد

طلسم عجیب انتخابات فدراسیون دانشگاهى

انتخابات فدراسیون ملى ورزش هاى دانشگاهى براى چندمین بار در ماههای اخیر به خاطر کرونا لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی که از اسفندماه سال گذشته با سرپرست اداره می شود، برخلاف اعلام قبلی در پایان تیرماه هم رییس خود را نشناخت. در ابتدا قرار بود بعد از پایان دوره 4 ساله ریاست محمدرضا دهخدا در اسفندماه 98 انتخابات برگزار شود که شیوع ویروس کرونا باعث تعویق انتخابات شد.


سپس گفته شد که انتخابات این فدراسیون که اعضای مجمع آن بیش از 50 نفر هستند، در اردیبهشت برگزار می شود، اما بازهم تعطیلی دانشگاهها و شرایطی که کرونا بر کشور حاکم کرده بود، باعث شد تاریخ مشخصی برای مجمع اعلام نشود.


در نهایت مدتی پیش با اعلام نام کاندیداهای نهایی وزارت علوم بعد از توافق با وزارت ورزش 31 تیرماه را به عنوان تاریخ انتخابات اعلام کرد. حتی اعضای مجمع هم معرفی شده بودند، اما اوج گرفتن دوباره کرونا و محدودیت هایی که اخیرا ستاد مقابله با کرونا در پایتخت اجرا کرده، باعث شد تا بار دیگر انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی لغو شود.


به نظر می رسد معرفی رییس جدید این فدراسیون با طلسم عجیبی مواجه شده و باید دید تاریخ جدید انتخابات چه زمانی مشخص خواهد شد.


هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داوود حومنیان شریف آباد، جواد شهلایی، عبدالمهدی نصیرزاده و جمشید همتی 6 کاندیدایی هستند که در انتخابات این فدراسیون رقابت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها