کد خبر : 1697075 | 30 تیر 1399 ساعت 11:00 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

با چه مدرک و تحقیقی می‌گویند به کرونا مبتلا شده‌ام؟

واکنش ملی پوش تکواندوی زنان به یک شایعه

طیبه پارسا بازیکن ملی پوش تیم فتح صدر البرز در لیگ تکواندوی بانوان به شایعه ابتلای خود به ویروس کرونا واکنش نشان داد.

واکنش ملی پوش تکواندوی زنان به یک شایعه

به گزارش "ورزش سه"، طیبه پارسا، یکی از ملی پوشان تکواندوی زنان که سال گذشته در مسابقات جهانی هم تا یک قدمی کسب مدال پیش رفت، در لیگ برتر تکواندو هم با تیم فتح صدر البرز حاضر بود و در حالی که این مسابقات به خاطر ویروس کرونا نیمه کاره ماند، با اعلام فدراسیون تکواندو توانست قهرمانی اش را با این تیم جشن بگیرد.


پارسا در خصوص قهرمانی فصل اخیر لیگ برتر به تکواندو پلاس گفت: هر سال با توجه به پیشرفت بازیکنان سطح فنی مسابقات لیگ بالاتر می‌رود اما در سال ۹۸ بخاطر رقابتی که سرمربی تیم ملی میان بازیکنان ایجاد کرده بودند مبارزات سنگین‌تر بود. با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات متوقف شدند و در جلسه ای که رییس فدراسیون و مربیان داشتند با توجه به پتانسیل بازیکنان و نتایج نیم فصل، تیم ما و لوازم خانگی کن قهرمان اعلام شد.


وی در خصوص جشن قهرمانی برگزار شده و حواشی آن عنوان کرد: بعد از اعلام نتایج مدیرعامل تیم قصد داشتند جشن بزرگی برگزار کنند که بخاطر بیماری کرونا این شرایط فراهم نشد و از ما خواستند برای جلوگیری از شلوغ شدن سالن مراسم، بدون همراه حضور پیدا کنیم. همچنین در بدو ورود پرسنل با دستگاه تب سنج دمای بدن ما را کنترل کردند و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی این جشن برپا شد.


ملی پوش تکواندوی زنان افزود: با توجه به اینکه قبل از وارد شدن به مراسم جشن قهرمانی وضعیت ما را چک کردند زمانی که می‌خواستیم عکس گروهی بگیریم ماسک‌ها را برداشتیم که همین حاشیه ایجاد کرده است. روز گذشته در کانالی خواندم که من و چند نفر از بازیکنان مبتلا به کرونا شده‌ایم، سوال من این است با چه مدرک و تحقیقی می‌گویند؟ آیا حتی به خودشان زحمت داده‌اند با من صحبت کنند و از من سوال بپرسند؟


وی در پایان گفت: خدا را شکر همه دوستانم سلامت هستند و مشکلی برایشان پیش نیامده است. لازم است بگویم قبل از اینکه مسابقات و تمرینات به طور رسمی لغو شوند کادر فنی تیم فتح صدر البرز اردویی برگزار کرد که من  بخاطر وجود کرونا ریسک نکردم و از سرمربی خواستم اجازه بدهند حضور نداشته باشم که ایشان خیلی منطقی پذیرفتند اما تمام کسانی هم که در آن اردو بودند به مشکل برنخوردند.

دیدگاه‌ها