کد خبر : 1697129 | 30 تیر 1399 ساعت 15:42 | 24.1K بازدید | 3 دیدگاه

دورهمی کروات‌های فوتبال ایران در الهیه (عکس)

سرمربی تیم ملی، مدافع استقلال و دروازه‌بان پرسپولیس که هر سه نفر آن‌ها کروات هستند شب گذشته در یک رستوران واقع در تهران دورهم جمع شدند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته سرمربی تیم ملی دراگان اسکوچیچ و دستیارانش به همراه دو تن از بازیکنان کروات تیم‌های استقلال و پرسپولیس به نام‌های هرویه میلیچ و رادوشویچ برای صرف شام دریکی از رستوران‌های تهران واقع در الهیه دورهم جمع شدند و یک‌شب تماماً کروات را در کنار هم رقم زدند.


این در حالی بود که مدافع چپ تیم استقلال طی هفته گذشته با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم کرده بود و حالا با این تصویر مشخص‌شده او سلامتی خود را کاملاً بازیافته است و مشکلی دیگر از این بابت دیگر ندارد و می‌تواند در صورت صلاحید مجیدی مقابل نساجی به میدان برود.


از طرفی دیگراسکوچیچ نیز طی این هفته برای تماشای دیدار تراکتور و سپاهان خودش را به تبریز رسانده بود و هم‌زمان با او دستیارانش نیز در ورزشگاه دستگردی به تماشای دیدار سایپا و پیکان نشستند. فردای آن روز هم هر سه نفرازاعضای کادر فنی تیم ملی به آزادی رفتند و دیدار پرسپولیس و فولاد را زیر نظر گرفتند که در ان بازی رادوشویچ در درون دروازه پرسپولیس موفق شد بازهم برشمار کلین شیت های خودش بیفزاید. شاید هم این دورهمی به دعوت رادوشویچ و به مناسبت شکست فولاد و مسجل شدن قهرمانی این فصل پرسپولیس رقم خورده باشد.
میلیچ با انتشار این عکس و ثبت سه هشتک دوستان، شام و فوتبال کرواسی نشان داد فوتبالی‌های کروات حاضر در تهران ارتباط خوبی و صمیمانه‌ای باهم دارند.

 

1512960

دیدگاه‌ها