کد خبر : 1697167 | 30 تیر 1399 ساعت 18:29 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

از عنوان اولی تا چهارمی؛

سپاهان در حسرت روزهای با عزت و گئورگی !

پس از مصدومیت دو مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان، هفته به هفته شاهد عملکرد نزولی طلایی پوشان بودیم.

سپاهان در حسرت روزهای با عزت و گئورگی !

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان تا هفته نهم رقابت های لیگ برتر آماری خیره کننده از خود به جای گذاشته بود و با تکیه بر سه ستون اصلی تیم در بخش دفاعی که پورقاز، گولسیانی در قلب خط دفاعی بودند و نیازمند که هنوز هم نمایش های بی نقصی ارائه می دهد، بهترین تیم لیگ بود و هیچ گلی دریافت نمی کرد.


از آن بازی به بعد اما شرایط برای سپاهان رو به تغییر رفت؛ طلایی پوشان البته پس از آن مسابقه تراکتور را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشتند ولی طی دو بازی برابر نساجی مازندران و استقلال تهران 4 گل خوردند و از اینجا بود که خبرهای بد یکی یکی ز راه می رسیدند.
عزت پورقاز در دقایق دیدار برابر نساجی مازندران که با تساوی 2 بر 2 پایان یافت، با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و سپس در پنجره زمستانی گئورگی گولسیانی در تمرینات از ناحیه زانو آسیب دید و پس از جراحی در گرجستان هنوز هم به تمرینات بازنگشته است.  


سپاهان در پایان هفته نهم که هنوز گلی نخورده بود، شرایطی بسیار آرمانی در خط دفاعی داشت ولی رفته رفته افت عملکرد این تیم با مصدومیت بازیکنان شروع شد و حالا در شرایطی به پایان هفته بیست و پنجم رسیده ایم که طلایی پوشان 18 بار دروازه خودشان را باز شده دیده اند و از این حیث چهارمین خط دفاعی لیگ برتر پس از تیم های پرسپولیس، فولادخوزستان ونفت مسجد سلیمان به شمار می روند که به ترتیب 11، 15 و 15 بار توپ را از دروازه هایشان بیرون کشیده اند.


امیرقلعه نویی بعد از استفاده از زوج طیبی و شایان مصلح، به زوج طیبی مهدی زاده رسیده بود که اشتباهات طیبی در دو بازی آخر، سبب شد تا سرمربی سپاهان خیلی زود دست به تعویض او در دیدار برابر تراکتور بزند.


سپاهان هفته آینده در اصفهان به مصاف تیمی خواهد رفت که اولین شکست فصل را با نتیجه عجیب 4 بر صفر به آنها تحمیل کرد؛ البته صنعت نفت این روزها متفاوت از گذشته است و اسکوچیچ به جای نیمکت تیم میهمان در سکوی میهمانان ویژه این بازی را به عنوان سرمربی تیم ملی تماشا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها