کد خبر : 1697246 | 31 تیر 1399 ساعت 09:09 | 33.2K بازدید | 6 دیدگاه

بدهی یورویی عجیب پرسپولیس به یک هوادار!

باشگاه پرسپولیس بابت جذب آنتونی استوکس به یکی از هواداران این تیم بدهکار است.

بدهی یورویی عجیب پرسپولیس به یک هوادار!

به گزارش ورزش سه، آنتونی استوکس یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس بود که با نظر مدیریت قبلی سرخ ها جذب شد و بعد از انجام چند بازی ایران را ترک کرد و به بریتانیا رفت. اما ماجرای عجیب درباره خرید استوکس، تامین بخش نخست پرداختی سرخپوشان به اوست که از طریق یک هوادار انجام شد و هنوز وی طلبش را دریافت نکرده است.


شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مهدی خواجه وند درباره این طلب ۱۵۰ هزار یورویی عنوان کرد: ایشان از جمله طلبکاران ما هستند و ما از این موارد متعدد داریم. باید به موقع تعهدات انجام می‌شدند. ایشان به باشگاه لطف کردند و یکی از افرادی هستند که این لطف را داشتند.

 

وی در پاسخ به این سوال که او در آن زمان هم مسئول حقوقی باشگاه بود و آیا از این موضوع اطلاع داشت، گفت: من حتما در جریان نبودم. این ها بحث کلی است، اصولاً مسئولان حقوقی را در جریان خیلی از امور قرار نمی‌دهند. در باشگاه خیلی قراردادها بسته شده که مسئول امور حقوقی در جریان نبوده. این بحث کلان و مدیریتی است، آقای محرمی این پول را پرداخت کردند و آقای رسول پناه جلساتی را برگزار کردند و ما فقط یک اختلافی داشتیم که این پرداخت به صورت دلار باشد یا به صورت چک ریالی.

 

این رقم حالا چیزی حدود چهار میلیارد تومان است که بدهی جدیدی را برای سرخ ها به وجود آورده و باتوجه به گفته خواجه وند پرسپولیس از این مدل پرونده ها بسیار دارد.

دیدگاه‌ها