کد خبر : 1697443 | 01 مرداد 1399 ساعت 11:05 | 84K بازدید | 5 دیدگاه

گل رونالدویی که پایان کار درخشان را رقم زد؛

رضاییان عامل حضور برانکو در پرسپولیس! (عکس)

در آخرین روز مربیگری حمید درخشان، رامین رضاییان برای تیم راه آهن درخشید و گلی زیبا نیز برای این تیم به ثمر رساند.

رضاییان عامل حضور برانکو در پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گلزنی در اولین روزهای فصل به تیم استقلال و سوپرگل به پرسپولیس در آخرین روزهای لیگ چهاردهم، همان چیزی بود که رامین رضاییان برای یک انتقال بزرگ و البته تثبیت جایگاهش در تیم ملی به آن احتیاج داشت. بنابراین وقتی در مقابل اندک هواداران پرسپولیس وارد میدان شد، با چنان انگیزه ای در برابر شاگردان حمید درخشان بازی کرد که گویی راه آهن برای قهرمانی تلاش می‌کرد! اتفاقا رامین به هدف خود نیز رسید و برابر تیمی که بعدا ادعای هواداری اش را هم کرد، گلی تماشایی به ثمر رساند.

 

رضاییان 24 ساله که به عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ برتر موردتوجه کارلوس کی‌روش قرار داشت، در دقیقه 38 بازی با پرسپولیس در حالی پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت که توپ از دروازه مسعود همامی 25 متر دور بود و دیوار دفاعی سرخپوشان نیز متشکل از ستاره های وقت این تیم تشکیل شده بود. اما رامین با ژستی که هنوز به آن عادت نداشتیم به دروازه قرمزها نگاه کرد و ضربه اش را به سبک رونالدو زد که بعد از گذر از دیوار دفاعی به محسن بنگر خورد و در درون دروازه آرام گرفت.

 

 

پرسپولیسی ها که دریافت گل و تحمل شکست برایشان به امری معمول تبدیل شده بود، این بار در مقابل تیم قعرنشین پایتخت دروازه خود را باز شده دیدند و با ناامیدی توپ را از درون دروازه برداشتند. مسعود همامی که کسی تصور نمی‌کرد با حضور نیلسون آماده و سوشای ملی پوش راهش به دروازه پرسپولیس برسد، با نوعی بی خیالی جورابش را بالا می‌کشید و کاپیتان نوری هم که در گالری عکس امیرحسین خیرخواه مستاصل از باخت های متوالی، سعی دارد تا دوباره جور شاگردان حمید درخشان را بکشد.

 

 

اما آن سوی ورزشگاه جشنی بر پا بود؛ رامین و رفقا که از این گل تماشایی به وجد آمده بودند، در نزدیکی های جایگاه تیفوسی هواداران پرسپولیس پایکوبی خود را آغاز کرده بودند و چند خوشحالی را به شکل همزمان انجام دادند و در نهایت پس از شیرجه هنرمندانه رضاییان، به زمین خودی برگشتند تا بازی را از سر بگیرند.

 

 

اگرچه آن روز پرسپولیس دو بار شکست را جبران کرد و با تساوی از زمین بازی بیرون رفت اما برنده واقعی رامین رضاییان بود که با این گل و جنگندگی در خط دفاعی و ارائه نمایش درخشان، چشم ها را به خود خیره و توجه ها را به عملکردش جلب کرد. حتی این گل رضاییان که عمق فاجعه، ناهماهنگی و آشفتگی سرخ ها را به تصویر کشید باعث شد تا در نشست خبری حمید درخشان با اظهاراتی تند خطاب به بازیکنانش، پایان همکاری با پرسپولیس را اعلام کند و زمینه برای حضور برانکو فراهم شود.

 

1513234

 

در واقع این گل رضاییان بود که پایان قریب الوقوع مربیگری حمیدخان در پرسپولیس را رقم زد و مقدمه ای شد بر دوران پرشکوه برانکو ایوانکوویچ با سرخپوشان پایتخت. رضاییان چند هفته بعد با تصمیم برانکو و مذاکراتی فرسایشی و طولانی مدت در باشگاه و البته خودروی مقابل باشگاه، پرسپولیسی شد اما زودتر از آنچه تصور می‌شد با برانکو به مشکل خورد و سرمربی کروات برای روزهای قهرمانی نامش را از فهرست قرمزپوشان خط زد.

 

دیدگاه‌ها