کد خبر : 1697453 | 01 مرداد 1399 ساعت 14:00 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی؛ آبی ترین نیمکت لیگ برتر

نیمکت نساجی در بازی با استقلال به طور حتم برای کسانی که این بازی را از تلویزیون خواهند دید جالب خواهد بود. به این خاطر که بیشتر مربیان نساجی آبی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، اولین مربی آبی روی نیمکت نساجی محمود فکری – سرمربی تیم است. کسی که سال های سال در تیم آبی حضور داشته و بیشترین بازی را برای استقلال انجام داده است. او اولین فصل حضور خود درلیگ برتر و اولین بازی رودروی استقلال در قامت سرمربی را تجربه خواهد کرد. محمود فکری بدون شک یکی از آرزوهایش حضور روی نیمکت استقلال است و پیروزی در این دیدار با نساجی ممکن است رسیدن به هدف را برای او کوتاه تر کند.

 

1513302

 

صمد مرفاوی را می توان دومین مربی آبی نساجی قلمداد کرد؛ او که سرمربی امید استقلال و استقلال بوده در جایگاه مدیر فنی نساجی بار دیگر به بازی های لیگ برتر برگشته است. صمد مرفاوی که بیشتر به محمود فکری کمک فکری می دهد بر خلاف دیگر مدیران فنی فوتبال به جایگاه ویژه نمی رود و مدام انتقاد نمی کند. او در تمرینات نساجی به کنار زمین می آید و از نزدیک تمرینات را نگاه می کند و اگر نکته ای به نظر بیاید به سرمربی انتقال می دهد. از همه مهمتر اینکه او در جریان بازی روی نیمکت می نشییند و بیشتر نقش کمک را ایفاء می کند تا آقا بالا سر.

 

1513304

 

سیروس دین محمدی دیگر مربی آبی روی نیمکت نساجی است. مربی ای که در مقاطعی سرمربیگری در تیم های دسته اولی چون راه آهن تهران و شهرداری تبریز را تجربه کرد و خوب هم نتیجه گرفت اما این تیم ها به دلیل مشکلات مالی که داشتند، نتوانستند سیروس را به آنچه که در مربیگری در نظر دارد برسانند. سیروس که در استقلال چهره شد اینروزها در تمرینات نساجی حضور فعالی دارد و امیدوار است با نگاه هایی که نسبت به خود جلب می کند بار دیگر به فضای سرمربیگری برگردد. حتی در لیگ یک. سیروس که در زمان مربیگری رضا مهاجری به کادر فنی نساجی اضافه شده بود به نظر می رسد از فضای کار در این تیم راضی است بطوریکه به تازگی به پیشنهاد باشگاه تراکتور پاسح منفی داد.

 

1513305

 

حنیف عمران زاده؛ یکی از دستیاران محمود فکری سعی کرده در روزهای اخیر بازیکنان تیمش را از نظر روحی و روانی برای این بازی بزرگ آماده کند. او با توجه به اینکه به تازگی فوتبالش را کنار گذاشته و از نظر شرایط سنی به بازیکنان نزدیک است رابطه خوبی با آنها برقرار کرده و به خوبی می داند تا چه اندازه در چنین بازی هایی مسایل روحی و روانی در شکل بازی تیم و نتیجه ای که می گیرد تاثیر گذار است؛ از اینرو تلاش می کند این ماموریت را به خوبی انجام دهد و در نهایت نساجی در برابر استقلال ارایه گر بازی خوبی باشد. شوخ طبعی حنیف که در دوران بازیگری اش هم ملموس و مشهود بود تاکتیک پیش بینی نشده ای برای بازی با استقلال است.

 

1513273

 

و آخرین مربی آبی؛ احمد فیض کریملو. او بعید است روی نیمکت تیم نساجی در بازی با استقلال بنشیند به خاطر محدودیت روی نیمکت. احمد هم همانند حنیف به تازگی مربیگری را استارت زده و امیدوار است در این مسیر پر و پیچ خم جای خود را پیدا کند. فیض کریملو با توجه به مشکلاتی که در مسیر کار اقتصادی برای او پیش آمده بود چند صباحی را زندان سپری کرد و با کمک دوستان آبی خود از زندان آزاد شد. بدون شک حال این مربی این روزها با توجه به حضور روی نیمکت نساجی خوب است و با فضایی که محمود فکری برای او ایجاد کرده مصمم است به جای ادامه حضور در فعالیت های اقتصادی در فوتبال باقی بماند.

 

1513303

 

دیدگاه‌ها