کد خبر : 1697510 | 01 مرداد 1399 ساعت 15:20 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

اظهارنظر عجیب رئیس لاکرونیا بر علیه وینیسیوس!

رئیس باشگاه دپورتیوو لاکرونیا با مقایسه بین خاویر تباس(رئیس لالیگا) و وینسیوس خشم رئالی ها را برانگیخت.

اظهارنظر عجیب رئیس لاکرونیا بر علیه وینیسیوس!

به گزارش "ورزش سه"، دپورتیوو لاکرونیا دو روز پیش رسما به دسته سوم فوتبال اسپانیا سقوط کرد. بازی های هفته پایانی دسته دوم اسپانیا همزمان برگزار شد اما دیدار حساس لاکرونیا و فوئن لابرادا به دلیل مثبت شدن تست کرونای هفت بازیکن فوئن لابرادا به تعویق افتاد؛ در حالی که آلباسته رقیب مستقیم دپور برای بقا، توانست حریفش را شکست داده و ماندنی شود.

دپورتیوو معتقد است باید تمامی بازی ها لغو می شدند یا حداقل بازی آلباسته نیز به تعویق می افتاد. خاویر تباس رئیس لالیگا روز گذشته تاکید کرد که بازی های هفته پایانی تکرار نخواهند شد و سقوط دپور قطعی است.

 

 

1513382

 

 

آگوستو سزار لندوریو رئیس دپورتیوو که به شدت از پاسخ منفی خاویر تباس برای تکرار بازی ها خشمگین بود، او را با وینیسیوس ستاره برزیلی رئال مقایسه کرد:«  به نظر من تباس خیلی شبیه به وینیسیوس است و او را می توان وینیسیوس مدیران خطاب کرد. وینیسیوس عالی حرکت می کند. مصاف های یک به یک را با موفقیت از پیش رو بر می دارد و خودش را به محوطه جریمه می رساند. در این راه شاید او چند نفر را هم دریبل بزند ولی زمانی که باید توپ را وارد دروازه کند و ضربه نهایی را بزند یا به مهاجم دیگر تیمش پاس بدهد، همه کارها را خراب می کند. وینسیوس مقابل دروازه اغلب بدترین انتخاب ها را دارد. تباس هم در تصمیم گیری های مهم و تاثیرگذار همیشه بد عمل می کند.»

 

 

1513384

 

 

این اظهارنظر خشم هواداران رئال در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت و حتی در نظرسنجی شب گذشته برنامه ال چیرینگیتو، 67 درصد معتقد بودند مدیر دپور به وینیسیوس بی احترامی کرده است.

 

 

 

1513383

دیدگاه‌ها