کد خبر : 1697630 | 02 مرداد 1399 ساعت 08:25 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

درصورت مهیا بودن شرایط

رنگرز:المپیاد استعداد‌های برتر بهمن‌ماه برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش گفت: به دنبال این هستیم که المپیاد استعدادیابی را بهمن ماه سال جاری برگزار کنیم.

رنگرز:المپیاد استعداد‌های برتر بهمن‌ماه برگزار می‌شود

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، حسن رنگر در خصوص اینکه المپیاد استعدادهای برتر کشور امسال برگزار می‌شود یا خیر، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم تمکین از مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ورزش، فعلا نمی‌توان رویدادی را برگزار کرد، اما ما به دنبال این هستیم که المپیاد استعدادیابی را بهمن ماه سال جاری برگزار کنیم.



وی افزود: البته این اتفاق منوط به این است که بتوانم مجوز‌های لازم را برای برگزای المپیاد کسب کنیم و امکان استفاده از اماکن ورزشی هم وجود داشته باشد. هدف ما در این دوره از المپیاد کیفی سازی آن است و بر همین اساس رشته‌هایی در آن شرکت داده می‌شود که در بازی‌های آسیایی و رویدادهاسی معتبر بین المللی حضور دارند و امکان مدال آوری ایران در این رشته‌ها وجود دارد.



مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش تصریح کرد: بازوان اجرایی ما فدراسیون‌ها هستند و دفتر استعدادیابی وزارت ورزش نقش حمایتی و نظارتی دارد. در این مدت هم تلاش کردیم با حضور در فدراسیون‌ها به بررسی دستاورد‌ها و برنامه‌هایی که این فدراسیون‌ها در خصوص استعدادیابی انجام داده اند بپردازیم.



وی در پایان در خصوص اینکه آیا فدراسیون‌های ورزشی به لحاظ عملکردشان در استعدادیابی رتبه بندی شده اند یا خیر، خاطرنشان کرد: قرار است عملکرد کمیته‌های استعدادیابی و آموزش فدراسیون‌ها مورد بررسی قرار بگیرد. در این مدت که کرونا باعث شده خیلی از فعالیت‌های ورزشی متوقف شود به دنبال این بودیم که این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و در خصوص برخی موارد بازنگری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها