کد خبر : 1697646 | 02 مرداد 1399 ساعت 11:08 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

قفل بوژیدار همچنان کلید ندارد! (عکس)

بوژیدار رادوشوویچ امیدوار است با ثبت ۸ کلین شیت متوالی، رکورد قبلی خود را بشکند.

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان تهرانی در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهند رفت که در فصل جاری خط دفاعی این تیم عملکرد بسیار خوبی داشته و با ثبت ۱۱ گل خورده در ۲۵ بازی، بهترین تیم لیگ از این لحاظ به شمار می‌روند.



بخشی از این آمار فوق العاده به تنها خارجی بخش دفاعی پرسپولیس یعنی بوژیدار رادوشوویچ برمی‌گردد. دروازه‌بانی که در ۱۱ بازی ۱۰ کلین شیت داشته و تنها ۹.۰۹ درصد گل های این فصل سرخ ها در حضور او وارد دروازه این تیم شده است.

 

 

1513542

 



او پیش از بازی با شهرخودرو ۷ کلین شیت پیاپی ثبت کرد و حالا برای شکستن این رکورد باید در پنج بازی بعدی دروازه اش را بسته نگه دارد و در واقع است فصل را باید بدون گل خورده سپری کند. در این صورت او به ۸ کلین شیت متوالی خواهد رسید که رکورد جالبی محسوب می‌شود.



همچنین در این صورت عملا سرخ ها به آمار بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر خواهند رسید و با ثبت میانگین نزدیک به هر سه بازی یک گل خورده، فصل را به پایان خواهند رساند.



با این حال پرسپولیسی ها در چند هفته آینده با تیم هایی چون گل گهر، ذوب آهن، نساجی و سایپا رودررو خواهند شد که از مهاجمان خوبی بهره می‌برند و بدون شک مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس کار سختی در تقابل با آن ها خواهند داشت.

دیدگاه‌ها