کد خبر : 1697657 | 02 مرداد 1399 ساعت 12:23 | 57.2K بازدید | 8 دیدگاه

راز گریه‌های اینستاگرامی رامین رضاییان فاش نشد؛

تجدید خاطره لمس بدن رونالدو با مهران مدیری!

مدافع راست سابق پرسپولیس میهمان این هفته برنامه دورهمی بود و به گفتگو با مهران مدیری نشست.

تجدید خاطره لمس بدن رونالدو با مهران مدیری!

به گزارش "ورزش سه" پس از حضور سعید عزت اللهی در برنامه هفته گذشته دورهمی، این‌بار نوبت به رامین رضاییان رسید تا با حضور در این برنامه تلویزیونی، مقابل مهران مدیری به سوالات سخت و چالشی پاسخ دهد و گپ و گفتی را داشته باشد؛ مدافع سابق پرسپولیس و اکنون تیم الشحانیه قطر در گفتگوی شب گذشته خود با مدیری، خاطرات جالب و ناگفته‌ای را از دیدار برابر پرتغال، سالهای حضورش در پرسپولیس و البته توضیحاتی درباره اتفاقات و حواشی اخیر بیان کرد که ادامه باهم می‌خوانیم:

 

 

شرافتمندانه زندگی می کنم

تا وقتی آمادگی بدنی خوبی داشته باشی و تمرکز بالایی را برخوردار باشی و فکر می‌کنم نمی‌شود از الان گفت چه زمانی بازی کردن به پایان می‌رسد چرا که بستگی به مصدومیت‌های در طول دوران فوتبال مثل پارگی رباط صلیبی دچار شوی یا مصدومیت‌های دیگری که طول درمان سختی دارند، خیلی سخت می‌شود دوباره بازگردی و آمادگی بدنی‌ات را به دست آوری. مطمئنا به نوع زندگی کردن، آمادگی جسمانی و انتخاب‌هایی که برای آینده فوتبالی‌ات خواهی کرد مرتبط است و البته مشوق‌هایی که در این راه انتخاب می‌کنی و می‌شود تا 37 38 فوتبال بازی کرد البته برخی 28 سالگی خداحافظی کردند چرا که وارد حاشیه شدند و نتوانستند به کار خود ادامه دهند.

فوتبال خود می‌تواند استایل و مدل زندگی فوتبالیست را نمایان کند و من به شخصه اعتقاد دارم درست و شرافتمندانه زندگی و راه درست را انتخاب کنی، توکل هم به خدا هم داشته باشی چرا که برای من خدا بسیار خوب قصه زندگی را چیده و شانس مطمئنا برای موفقیت بسیار تاثیر گذار است؛ همیشه شجاعت جنگیدن برای هدفم را داشته‌ام و هیچوقت از هدف دور نشدم و از مسیرم دور نخواهم شد چرا که معتقدم راه درست را بروی به مقصد خواهی رسید.

 

 

گریه‌هایم مخاطب خاصی داشت

کار بدی نکردم بخاطر این‌که آن فیلم رابطه قشنگی میان پدر و دختر بود و واقعا با جان و دل گریه کردم و فکر نمی‌کردم گریه کنم؛ کسی برای من این فیلم را فرستاده بود و گفته بود مطمئنا اشک تو در خواهد آمد و من آن استوری‌ام را خطاب به آن شخص گذاشتم.

با استناد به حرف خود شما آقای مدیری، توضیح دادن مسئله‌ای باعث ضعف شماست و هر چه بیشتر توضیح دهی نشان از ضعف بزرگ‌تر تو دارد برای همین علاقه‌ای به توضیح دلایل آن استوری ندارم؛ من این کار را با همه وجودم برای فالوئرها و طرفدارانم کردم تا آن‌ها هم به تماشای این فیلم بنشینند و بازخوردهای مثبت زیادی داشت و بازخوردهای منفی هم که دیگر طبیعی شده‌اند!

 

 

به بدن رونالدو دست می‌زدم و اذیتش می‌کردم

رونالدو بازیکنی است که من خیلی دوستش دارم و بین مسی و رونالدو تفاوت زیادی بوده چرا مسی استعداد ذاتی داشت و رونالدو برای رسیدن موفق تلاش زیادی کرد و سختی‌های زیادی هم کشید و روزهای سختی را گذراند تا به موفقیت رسید؛ پنج سال او بازیکن سال دنیا شد و این اتفاق افتاد که کسی که من او را دوستش دارم، مقابل‌اش بازی کردم. آقای کی‌روش آنقدر به لحاظ روحی روانی کار کرده بود که اصلا قدرت بازیکنان را نادیده می‌گرفتیم و اصلا وارد زمین شدیم استرس این را نداشتیم که مقابل رونالدو و ... بازی می‌کردیم.

فوتبالی توانم به رونالدو نمی‌رسید و می‌خواستم روحی روانی او را تحت فشار بگذارم و بدنش را لمس کردم و پیراهنش را می‌کشیدم و واقعا ایشان به من فحش‌های زیادی می‌داد و می‌گفت چرا به من اینقدر دست می‌زنی؟ که من هم گفتم اگر مشکل داری می‌توانی به آن سمت زمین بروی و پستت را تغییر دهی. رونالدو در آن بازی بسیار عصبانی بود و حتی سزاوار کارت قرمز هم بود و سعی کردیم و تلاش‌مان برای به هم ریختگی روحی و روانی او جواب هم داد.

 

 

وقتی از پرسپولیس رفتم روزهای بدی را تجربه کردم

فوتبالیستی هستم که فکر می‌کنم کم حاشیه‌ام البته که برای فوتبالیست‌های رو به رشد همیشه حاشیه سازی می‌کنند؛ خاطره‌ای که از سال 95 به یاد دارم جدایی‌ام از پرسپولیس و حاشیه‌های پس از آن است. البته نمی‌شود گفت حاشیه و باید گفت بی‌تجربگی چرا که فکر نمی‌کردم آنقدر میان هواداران پرسپولیس محبوب هستم و روزی که به ترکیه رفتم متوجه محبوبیت خودم شدم.
پیشنهاد اول به مهدی طارمی شده بود و چون من و مهدی از سمت راست مکمل خوبی بودیم و برای همین به من هم پیشنهاد دادم؛ بندی در قرارداد من بود که من در طول دو سال بودنم در پرسپولیس رایگان بازی کردم و همیشه می‌گویم لب و دهن نباشیم و اگر کاری را دوست داریم، با عملکردمان نشان بدهیم. اگر به عقب برگردیم قطعا در آن مقطع از پرسپولیس جدا نمی‌شوم اما به هر حال اتفاقاتی در زندگی می‌افتد که تجربه می‌شود. در روزهایی به ترکیه رفتم که کودتا و جنگ و ... شده بود و شب‌های بدی را سپری کردم و من هر جوری شده تلاش کردم که برگردم به پرسپولیس و فکر می‌کنم ارزشش را داشت که شخصیت خودم را خرد کنم و دوباره برگردم و خوشبختانه خاطرات خوبی از آن سال به ثبت رسید و دل هواداران را به دست آوردیم.

 

 

1513557

 

 

عاشق خانواده و بچه هستم

بعد از کار معدن، قانع کردن شما (مهران مدیری) بسیار سخت است؛ شاید دغدغه ذهنی کاری‌ام باعث شد تا ازدواج نکنم البته شاید بگویید مثلا چرا رونالدو یا ... ازدواج کرده و موفق است اما تا الان شرایط‌اش پیش نیامده برای من که بتوانم کسی را داشته باشم نسبت به کسی تعهد داشته باشم اما عاشق خانواده و بچه هستم، وقتی عشق پدر و مادرم را می‌بینم حسودی‌ام می‌شود.

تا به حال به ملاک‌های ازدواج فکر نکرده‌ام اما اگر روزی بخواهم این کار را انجام بدهم، آگاهانه ازدواج می‌کنم چرا که در زندگی مشکلات فراوانی وجود دارد و باید برای همین انتخاب آگاهانه باشد.

 

 

بیرانوند مهار پنالتی رونالدو را مدیون من است

علی (بیرانوند) مدیون من است که توانست پنالتی را بگیرد چون اواخر بازی بود و من آنقدر رونالدو اذیت کرده بودم که به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نبود (باخنده)؛ البته که به دور از شوخی توانایی علیرضا بیرانوند بود که این پنالتی را توانست مهار کند.

 

 

ریسک بزرگی برای شادی هواداران‌مان انجام دادیم

ما یک پنالتی معروف زدیم که خیلی سر و صدا کرد به ویژه در فوتبال اسپانیا؛ بعد از باخت در دربی در دوئل با سپاهان برای قهرمانی می‌جنگیدیم و در حضور پرشور هواداران‌مان، دقیقه 70 بازی مساوی بود و پنالتی اتفاق افتاد. با مهدی طارمی تمرین کرده بودیم البته طارمی می‌گفت امکان ندارد این کار را انجام دهم اما در آن لحظه این کار رو کردیم و من پاس دادم و مهدی توپ را گل کرد این ریسک به خاطر این بود که بتوانیم هواداران‌مان را شاد کنیم و یکی از شیرین‌ترین لحظات زندگی من بود.

با مهدی طارمی نقشه می‌چیدیم که برای او سانتر کنم و طارمی هم باورش می‌شد واقعا برای او سانتر کردم چون آدم ساده ای بود تازه پس از این اتفاق جایزه هم به من داد که به او پاس گل داده‌ام (باخنده).

 

 

ده سال در فوتبال ایران بازی کردم و هیچ پولی نگرفتم

پول برای من اندازه کیفیت کارم اهمیت ندارد چرا که من ده سال در فوتبال ایران بودم و هیچ پولی در نیاوردم؛ خیلی سخت بود برای این‌که قراردادی با باشگاه می‌بندی مشخص نیست می‌توانی پولت را بگیری یا خیر! مدیران باشگاه های ایرانی مثل مدیرعامل وقت آن زمانی که در ایران توپ می‌زدم دوست دارند تماس بگیریم و خواهش کنیم که پول ما را بدهند. وظیفه باشگاه است که سر موقع پول بازیکن را بدهد تا بازیکن با تمرکز بالا کار خود را انجام دهد. عملکرد بازیکن ضعیف می‌شود و هواداران به او می‌گویند: بی غیرت.

مدیرعاملان باشگاه های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس هیچوقت ثبات ندارند و ثبات است که می‌تواند موفقیت بسازد اما ما در فوتبال ایران این ثبات را نداریم؛ مردم عزیز ایران در مقایسه می‌گویند پول زیادی فوتبالیست‌ها نسبت به مردم عادی جامعه می‌گیرند اما باید بگویم که عمر کوتاهی فوتبالیست‌ها برای بازی دارند و مثلا یک مصدومیت وحشتناک می‌تواند زندگی آنها را تحت الشعاع قرار دهد و با یک برنامه ریزی خوب می‌شود مشکلات فوتبال را حل کرد اما با راهی که من می‌بینم فعلا این اتفاق بعید است.

 

 

بازیکنان فوتبال باید رانندگان خوبی هم باشند!

وقتی فوتبال بازی می‌کنیم باید قدرت تصمیم گیری بالا باشد و در صدم ثانیه تصمیم بگیریم و بازی‌های اروپا را ببینید بازیکن قبل از تصاحب توپ، تصمیم خود را می‌گیرد که میخواهد دریبل بزند یا ... و شما باید قبل از آگاهی محیطی بالایی داشته و این اتفاق مشابه‌اش در رانندگی هم می‌افتد و برای همین معتقدم که فوتبالیست‌ها باید رانندگان خوبی هم باشند.

خلاف رانندگی زیادی دارم و چند سال قبل وسیله در خانه جا گذاشته بودم و در اتوبان نزدیک خانه می‌خواستم برگردم و بردارم برای همین دنده عقب می‌آمدم، آن زمان ماشین پراید داشتم که تصادف شدیدی با یک ماشین داشتم که راننده‌اش خواب بود؛ خدا خیلی من را دوست داشت چرا که آسیب شدیدی ماشینم دید اما خوشبختانه سالم ماندم.

 

 

فوتبال را کنار می‌گذارم اگر ...

در ازای سلامتی خانواده‌ام حاضر فوتبال را کنار بگذارم. به دلیل خط قرمزی که دارم دوستان بسیار کمی هم دارم

کسی که بخواهد من را از هدفم دور کند، خط قرمز من است حتی اگر عزیزترین من هم باشد آن شخص، او را از زندگی‌ام کنار خواهم گذاشت و برای همین است که دوستان بسیار کمی دارم.

 

 

زندگی حرفه‌ای را دوست دارم

پست و استوری در این روزها بسیار کم می‌گذارم به جز اینکه گاها استوری درباره حفظ آمادگی خود در کرونا می‌گذارم چون دوست دارم برای آن‌ها که الگوبرداری می‌کنند، الگو خوبی باشم و تمرینات زیادی را انجام می‌دهم و حتی وقتی به تهران هم که آمدم وسایل خریدم تا که در خانه تمرین کنم چون زندگی حرفه‌ای را دوست دارم.

در زندگی شخصی‌ام احساس خوشبختی عمیقی دارم چون واقعا خانواده و دوستان بسیار خوبی دارم ولی از تراژدی‌های دنیا مثل جنگ، فقر، کودکان کار و ... نمی‌توانم عمیقا احساس خوشبختی داشته باشم ولی ایجاد صلح و آرامش آرزوی من است.

دیدگاه‌ها