کد خبر : 1697698 | 02 مرداد 1399 ساعت 16:33 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیام مبهم آرتور خطاب به مدیران بارسلونا؟ (عکس)

آرتور ملو بازیکن برزیلی بارسا که فصل بعد برای یوونتوس توپ خواهد زد، روزهای دشواری را سپری می کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو دو سال پیش با امید و آرزوهای فراوان از گرمیو جدا و با قراردادی 30 میلیون یورویی راهی بارسلونا شد. فصل اول حضور او در بارسا چندان خوب نبود ولی فصل جاری، او شروعی بسیار خوب در بارسا داشت؛ هرچند به تدریج دچار افت شد و به نیمکت ذخیره ها برگشت. با این حال او در مجموع نسبت به سال گذشته امیدوارکننده تر ظاهر شده بود.

 

در حالی که آرتور تمایل زیادی به ماندن در بارسا داشت اما سران باشگاه کاتالان که پس از شیوع کرونا با مشکلاتی اقتصادی دست به گریبان هستند، تصمیم به فروش او گرفتند. در نهایت او با 72 + 10  میلیون یورو به یوونتوس پیوست و در ازای او میرالم پیانیچ با رقمی کمتر راهی بارسلونا شد.

آرتور که بر خلاف میل باطنی از بارسا جدا خواهد شد، آخرین بار در بازی ماه گذشته برابر سلتا بود که 4 دقیقه برای آبی اناری ها بازی کرد و دیگر شاهد حضور او در میادین نبودیم. خمیازه او در جریان بازی با اوساسونا روی سکوها نیز بازتابی منفی در رسانه ها داشت.

آرتور که به طور کامل جایگاهش در ایده های کیکه ستین را از دست داده، تا پایان کار بارسا در لیگ قهرمانان باید به این باشگاه متعهد باشد در حالی که به نظر می رسد دیگر تمایلی برای حضور در بارسلونا ندارد.

او که هنوز از سران بارسا دلخور است، شب گذشته با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت:« عشقی که هرگز نمی توانند از من بگیرند.»

 

1513610

 

دیدگاه‌ها