کد خبر : 1697702 | 02 مرداد 1399 ساعت 17:52 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

آلن شیرر:

میسون گرین وود رکوردم در لیگ برتر را می شکند

اسطوره فوتبال انگلیس و آقای گل سابق لیگ برتر به تمجید میسون گرین وود پدیده جدید منچستریونایتد پرداخت.

میسون گرین وود رکوردم در لیگ برتر را می شکند

به گزارش "ورزش سه"، فصل 20-2019 که شروع شد، کمتر کسی تصور می کرد که میسون گرین وود تبدیل به پدیده منچستریونایتد و حتی لیگ برتر شود. به فاصله یک هفته تا پایان فصل و در حالی که یونایتد به یک تساوی برابر لستر برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز دارد، میسون گرین وود توانسته 17

 

1509896

 

 

گل در همه رقابت ها به ثمر برساند که آخرینش شب گذشته برابر وستهام در شب توقف شیاطین سرخ بود. او تک گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در یونایتد تنها مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال با 22 گل زده در همه رقابت ها بالاتر از گرین وود قرار دارند. این در حالی است که کار یونایتد تمام نشده و باید در لیگ اروپا هم به میدان برود. در یونایتد تنها برایان کید، جورج بست و وین رونی در کمتر از 18 سالگی توانسته اند به حدنصاب 17 گل در همه رقابت ها دست پیدا کنند.

 

 

1208455

 

 

در لیگ برتر آلن شیرر با پیراهن بلکبرن و نیوکاسل توانسته بود 260 گل به ثمر برساند و از این حیث هنوز هم رکورددار است. مهاجم سابق تیم ملی انگلیس معتقد است گرین وود بالاخره رکورد او را خواهد شکست.

شیرر به بی بی سی گفت:« گرین وود مثل یک سوپراستار قدرتمند است. قدرت و توانایی شوتزنی با پای راست و چپ و ضربات ناگهانی گرین وود قابل ستایش است. او آنقدر سریع ضربه می زند که دروازه بان فرصت هیچ واکنشی را پیدا نمی کند. مهم نیست توپ از دروازه دور است یا نه. همه چیز به قدرت شما مربوط است. سرت را پایین بینداز و با هر قدرتی که در توان داری شوت بزن. در ساوتهمپتون این نکته را از مربی تیم جوانان باشگاه یاد گرفتم؛ تمرکز روی پای راست و شوتزنی با همه توان بدون توجه به فاصله تا دروازه.»

 

 

1512725

 

 

شیرر ادامه داد:« گرین وود با هر دو پا شوت می زند. به قدری هم سریع این کار را انجام می دهد که کاری از گلر ساخته نیست. فکر می کنم در 12 یا 13 سال آینده او رکورد مرا خواهد شکست. می دانم که در دوران فوتبال هر بازیکنی ممکن است اتفاقات زیادی رخ بدهد ولی گرین وود آنقدر خوب است که بتوانم از حالا در مورد او چنین ادعایی داشته باشم.»

 

دیدگاه‌ها