کد خبر : 1697723 | 02 مرداد 1399 ساعت 17:41 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مانچینی

برای انتصاب لیپی باید با من مشورت می شد

سرمربی تیم ملی ایتالیا از انتصاب بدون هماهنگی مارچلو لیپی به عنوان مدیر فنی آتزوری ناراحت است.

برای انتصاب لیپی باید با من مشورت می شد

به گزارش "ورزش سه"، قرار شده است تا مارچلو لیپی که سابقه قهرمانی جهان با تیم ملی ایتالیا را در کارنامه خود دارد، به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی ایتالیا در رده‌های سنی مختلف به انجام فعالیت بپردازد. این تصمیم توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا گرفته شده اما روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا از این اتفاق راضی نیست.

 

 

1452107

 

 

نشریه کوریره دلو اسپرت ادعا کرده مانچینی بابت اینکه گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بدون مشورت با او دست به گرفتن چنین تصمیمی زده ناراحت شده و انتظار داشته بابت حضور دوباره لیپی 72 ساله در تیم‌های ملی از او مشورت گرفته می‌شد.

حضور دوباره لیپی در پست مذکور باعث شده تا مانچینی نوعی فشار و تهدید را روی خود حس کند زیرا حالا تمام تصمیمات با نظر لیپی گرفته می‌شود و دیگر مانچینی نمی‌تواند همه چیز را به تنهایی در تیم ملی تحت نظر بگیرید و مدیریت کند. مانچینی در همین زمینه در گفت و گوی خود اعلام کرده 3 پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های بزرگ انگلیس داشته اما طبق تعهدش تا پایان مسابقات جام ملت‌های اروپا در تیم ملی ایتالیا می‌ماند.

مانچینی در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها عالی کار کرده و توانسته ایتالیا را با بازیکنان جوان، با 10 برد متوالی از 10 بازی روانه جام ملت‌ها کند.

 

 

1433042

دیدگاه‌ها