کد خبر : 1697817 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:33 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

تونی آدامز

مسوت اوزیل جواهری است پیچیده در حاشیه‌ها

تونی آدامز کاپیتان سابق آرسنال با تمجید از مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم گفت اوزیل جواهری است با استعداد که با مسائل حاشیه‌ای احاطه شده است.

مسوت اوزیل جواهری است پیچیده در حاشیه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تونی آدامز کاپیتان سابق آرسنال از مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم تمجید کرد و گفت باشگاه آرسنال باید او را بهتر مدیریت کند. به گفته او مسوت اوزیل جواهری است بااستعداد که با مسائل حاشیه‌ای احاطه شده.

 

1513768

 

صحبتهای تونی آدامز در ستایش اوزیل در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد اوزیل دیگر در برنامه‌های میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی این تیم جایی ندارد. از قرارداد فعلی اوزیل با آرسنال 12 ماه دیگر باقی مانده.

 

تونی آدامز در گفتگوی خود درباره اوزیل گفت:" من نسبت به اوزیل خوشبینم. اوزیل آدم خیلی راحتی است و به قول معروف با احساسش رفتار  و عمل می‌کند. اما فوتبالیستها امروز اینطور نیستند و خیلی حواس‌شان هست که بی‌دلیل سیبل قرار نگیرند و قضاوت نشوند".

 

1511299

 

کاپیتان سابق آرسنال در ادامه گفت:" اوزیل به نظر من مرد خیلی آرام و شیرینی است. پس حرفم این است که در قضاوت کردن او عجله نکنید. اوزیل استعداد بزرگی است و نیمی از وظیفه سرمربی این است که از چنین استعدادی بیشترین بهره را ببرد. پس می‌توان این انتقادها را متوجه آرتتا دانست. من فکر می‌کنم اگر ما فینال جام حذفی را ببازیم مردم کم کم متوجه آرتتا شده و او را هدف انتقاد قرار خواهند داد".

 

 

دیدگاه‌ها