کد خبر : 1697827 | 02 مرداد 1399 ساعت 23:43 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

طرفداران نساجی به من حق بدهند

فکری: از حرف های من درباره استقلال سواستفاده شد

سرمربی نساجی مازندران گفت: موهای سفیدی که روی سرم می بینید، خیلی از آن ها در استقلال سفید شده.

فکری: از حرف های من درباره استقلال سواستفاده شد

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: جا دارد به تک تک بازیکنان نساجی خسته نباشید بگویم. یک بازی دیگر را هم با جان و دل بازی کردند و خوب دویدند. توانستیم هم نیمه اول و هم نیمه دوم بازی خوبی را ارائه دهیم. برنامه هایی که داشتیم را به خوبی در زمین اجرا کردند. تقریبا فرصت آنچنانی به استقلال ندادیم. البته استقلال موقعیت هایی هم داشت که درخشش علیرضا حقیقی باعث شد دروازه ما به جز همان تک پنالتی بسته بماند.


وی افزود: تیم ما هم موقعیت های خوبی به وجود آورد. می توانستیم در ضدحملات به گل برسیم. هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند. به استقلال هم خسته نباشید و در مجموع بازی خوبی بود.


سرمربی نساجی در خصوص داوری این مسابقه عنوان کرد: قضاوت داور را به کارشناسان می سپاریم. با توجه به دوربین های زیادی که هست، در این مورد کارشناسی می شود. روی برخی صحنه ها هم ما و هم استقلال اعتراض داشتیم. با این حال از تیم داوری تشکر می کنیم چون به نظرم بازی را خوب کنترل کردند.


فکری درباره اینکه از این نتیجه برابر استقلال خوشحال است یا خیر، گفت: موهای سفیدی که روی سرم می بینید، خیلی از آن ها در استقلال سفید شده. طرفداران نساجی باید به من حق بدهند چون من با این تیم خاطره دارم و جوانی ام را در استقلال سپری کردم. همانطور که اولین باری با پیراهن استقلال برابر نساجی قرار گرفتم، برایم خیلی سخت بود، از این طرف هم هواداران نساجی باید به من حق بدهند. حتی گریه های من در آن بازی ثبت شد و هنوز فیلمش هست.


وی در پایان افزود: البته نباید از این فضا سواستفاده شود چون قبل از بازی هم این اتفاق افتاد و خواستند جو تیم را به هم بزنند. این افراد دنبال این هستند که نساجی نتیجه نگیرد و جایگاه خوبی نداشته باشد. امیدوارم هواداران نساجی باهوش باشند. ما هم وقتی پیراهن این تیم را می پوشیم با تمام وجودمان برای نساجی تلاش می کنیم. نتیجه ای که اتفاق افتاد، برای ما خوب بود، اما برای استقلال نه. امیدوارم در بازی های بعدی هم ما و هم استقلال بتوانند موفق باشند.

دیدگاه‌ها