کد خبر : 1697851 | 03 مرداد 1399 ساعت 01:05 | 144K بازدید | 108 دیدگاه

فرهاد و وعده های هنوز در دسترس

شما بگویید: این استقلال آسیایی می‌شود؟

آبی ها با وجود تساوی امروز هنوز فرصت بالارفتن از پله‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر را دارند .

شما بگویید: این استقلال آسیایی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته ی بیست و پنجم رقاب های لیگ برتر، تیم های استقلال و نساجی پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک – یک رضایت دادند. در این دیدار فرصت های استقلال جز یکبار راهی به درون دروازه پیدا نکرد و علیرضا حقیقی دروازه بان قائمشهری ها سد محکمی بود در مقابل موقعیت های پرتعداد بازیکنان استقلال.با این تساوی، استقلال به رده ی ششم جدول رده بندی سقوط ولی با توجه به اینکه تیم مجیدی یک بازی عقب افتاده مقابل پارس جنوبی در پیش دارد، می تواند با برتری در آن دیدار، به رده ی دوم جدول صعود کند.


فرهاد مجیدی در مصاحبه با رسانه ی رسمی باشگاه استقلال گفته بود: «به حاشیه‌سازان هم که خیلی فعال هستند باید بگویم که برایم مهم نیست چه می‌گویید. خودتان را خسته نکنید، هم سهمیه می‌گیرم، هم جام حذفی را و هم در آسیا صعود می‌کنم.»

 

 


حالا هر چند استقلال می توانست با برتری در دیدار با نساجی، خودش را بیشتر از قبل به کسب سهمیه نزدیک کند، اما تساوی بدموقع مقابل قائمشهری ها، وضعیت تیم های بالای جدول بیشتر از قبل پیچیده شد. مجیدی در ادامه ی راه باید مقابل تیم های پارس جنوبی، سپاهان، شاهین بوشهر، پیکان و شهرخودرو قرار بگیرد. دیدارهایی که روی کاغذ سخت به نظر می رسند.


علاوه بر لیگ، در صورتیکه استقلال جزو تیم های رده ی بالای لیگ قرار نگیرد، مجیدی میتواند از میان بر جام حذفی نیز استفاده کند و با قهرمانی در رقابت های حذفی، با یک تیر دو نشان بزند و هم قهرمانی حذفی را بدست آورد و سهمیه ی فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.اما نکته ای که وجود دارد اینست که در صورتی که مجیدی به وعده هایش عمل نکند، راه سختی برای ماندگاری در استقلال فصل بعد دارد. بخصوص که او جانشین استراماچونی شده و توقعی که سرمربی ایتالیایی ایچاد کرده آنقدر بالاست که فشارش پشت هر ستاره‌ای را خم می‌کند.

 


امروز احمد سعادتمند در وی‌آی‌پی ورزشگاه حاضر بود و نمایش استقلال را تماشا کرد. او هم مثل همه هواداران در کشاکش انتخاب است و البته نتایج پیش رو،بخصوص بازی سپاهان و البته عمل به وعده ها تصمیم او را نهایی می‌کند.

 


به هرحال،در شبی که استقلال مقابل نساجی در خانه متوقف شده و به داوری معترض است؛ می توانید نظر خود را برای ما بنویسید. آیا این استقلال سهمیه آسیایی می‌گیرد؟


پاسخ شما در سریع‌ترین زمان ممکن به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها