کد خبر : 1697856 | 03 مرداد 1399 ساعت 01:24 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

کریمی و روزبه، آماده ترین شاگردان مجیدی

در روزی که بازیکنان استقلال در آمادگی کامل به سر نمی بردند، علی کریمی و روزبه چشمی از بهترین شاگردان مجیدی بودند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های استقلال و نساجی در هفته ی بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی یک – یک به پایان رسید. در این دیدار که هر دو تیم فرصهت هایی برای گلزنی داشتند، اما تلاش دو تیم بیش از یکبار نتیجه نداد.


در این دیدار، علی کریمی در میانه ی میدان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و دوبار هم تیمی هایش را در موقعیت 100 درصد گلزنی قرار داد. یکبار در دقیقه 15 پاس زیبای کریمی به میلیچ رسید که این بازیکن پس از یک استپ خود، ضربه اش را به سمت دروازه ی نساجی زد که با ایستادگی علیرضا حقیقی این فرصت استقلالی ها از دست رفت.

 


در دقیقه 22 نیز پاس فوق العاده ی کریمی، قایدی را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی ضربه ی باشوی کوچک را نیز علیرضا حقیقی مهار کرد. کریمی در این دیدار 83 درصد پاس هایش به درستی به مقصد رسید، 2 پاس کلیدی داد و 4 نبرد هوایی موفق داشت تا یکی از بهترین بازیکنان زمین باشد.


دیگر بازیکن خوب استقلال، روزبه چشمی بود. روزبه که در دیدار مقابل صنعت نفت، تمامی پاس هایش به درستی به مقصد رسیده بودند، در دیدار مقابل نساجی نیز 95 درصد پاس هایش سالم بودند. چشمی 2 تکل موفق، 2 دفع توپ و 4 قطع توپ داشت. چشمی یک نبرد هوایی موفق نیز داشت تا در روزی که خط دفاع استقلال هماهنگی لازم را نداشت، روزبه بهترین بازیکن خط دفاعی تیمش باشد.

 


فرشید اسماعیلی و دیاباته از دیگر بازیکنان خوب استقلال در بازی مقابل نماینده ی قائمشهر بودند ولی درخشش آنها در حدی نبود که 3 امتیاز این دیدار را به حساب استقلال منظور کند.

 

1513860

 

دیدگاه‌ها