کد خبر : 1697863 | 03 مرداد 1399 ساعت 08:55 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی با انتقادات پاپس نمی کشد/از سپاهان حمایت می کنم

عقیلی: من و نویدکیا دستیار هم نمی شویم

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: در خصوص شایعاتی که شده باید بگویم که من و محرم نویدکیا هیچ کدام نمی پذیریم که دستیار هم شویم.

عقیلی: من و نویدکیا دستیار هم نمی شویم

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، هادی عقیلی درباره شرایط خودش و برخی مسائل حاشیه ای پیرامون تیم سپاهان صحبت های زیر را انجام داد:

 

 

 این روزها مشغول به چه کاری هستید؟

در حال گذراندن کلاس های مربیگری در خارج از کشور بودم که متاسفانه به دلیل کرونا کلاس ها تشکیل نشد. دو سه ماهی نمی توانستم وارد ایران شوم و بعد از حل شدن بحث پروازها به ایران آمدم. در همان شرایط یک پیشنهاد خوب داشتم اما به خاطر کرونا و مشکلات پروازی نتوانستم به ایران بیایم و این پیشنهاد هم نشد که جدی گرفته بشود. 

 

 

 در این مدت بحث هایی مطرح شده که قرار است برای فصل آینده وارد کادرفنی سپاهان شوید و بحث هایی هم در فضای مجازی هست که محرم نویدکیا در حال مذاکره با دوستانش برای بستن تیم است. ماجرا چیست؟

در مورد این ماجرا قبلا هم صحبت کرده بودم. شاید باید یک بار دیگر هم بگویم. دوستانی که این شایعه را درست کردند بهتر است بدانند. من و محرم نویدکیا قبلا با هم حرف زده بودیم و تقریبا از برنامه های هم آگاه هستیم. نه محرم می پذیرد که دستیار من باشد و نه من می پذیرم که دستیار او باشم. این اشتباه است که هردو همزمان در سپاهان باشیم چون استعدادسوزی می شود. هر دو بهتر می دانیم که جدا از هم کار کنیم. مشکلی با هم نداریم و یک عمر در سپاهان همبازی بودیم اما در قامت مربیگری دو شخص مختلف هستیم. همان طور که گفتم هیچ کدام نمی پذیریم که دستیار هم باشیم. این را هم بگویم در مورد محرم اطلاعی ندارم اما اصلا سپاهان تماسی هم با من نداشته است.

 

 

به طور کلی شما هدفتان دستیاری بودن در امر مربیگری هست یا خیر؟

یک تجربه ای در تیم جوانان در زمینه دستیاری دارم. نقشی که در آنجا داشتم چیزی نبود که فکر می کردم و به خاطر همین استعفا دادم چون آن نقشی که آنجا داشتم را دوست نداشتم و کلا بعد از این ماجرا تفکراتم در این مورد عوض شد. البته اگر یک مربی خوب در تیمی باشد صددرصد با کمال میل می روم و از او یاد می گیرم مثل کی روش. اگر کی روش را مثال می زنم برای این است که از او خیلی چیزها می شد یاد گرفت و یک کلاس درس بسیار بزرگ بود اما بیشتر دوست دارم نفر اول باشم و کارم را این طور دنبال کنم.

 

 

 از تیم جوانان خبر دارید؟

من از روز اول با تیم جوانان بودم. شناخت خیلی خوبی از آنها دارم. یک تورنمنت قوی در روسیه هم شرکت کردیم اما شنیدم که کمیته فنی فدراسیون دنبال آقای مظلومی هستند. به کمیته فنی تبریک می گویم حتما برای این انتخاب آینده نگری کرده اند. 

 

 

 چندی قبل تیم پارس جنوبی در ورزشگاه نقش جهان با سپاهان بازی داشت. یکی از نکات جالب این بود که در تالاری که عکس از بازیکنان این تیم گذاشته شده هیچ عکسی از محسن بنگر و خیلی از افراد دیگر نبود. همین مسئله باعث شد حتی هومن افاضلی سرمربی وقت پارس جنوبی هم نسبت به این بی توجهی گلایه کند.

در مورد این ناراحتی نمی خواهم خیلی بحث را باز کنم اما حق را به محسن بنگر می دهم. او 8 سال برای این تیم زحمت کشیده است. تا حالا ورزشگاه نقش جهان نرفتم ببینم چه عکس هایی هست اما یکسری حرف ها به گوش می رسد. نمی خواهم مسائل را  باز کنم. اگر عکس بنگر و خیلی های دیگر نیست یکسری دلایل وجود دارد. چه بنگر و چه مسعود خادمی هایی که برای این تیم زحمت کشیدند حقشان هست که از آنها تجلیل شود. 

 

 

شرایط سپاهان را با امیر قلعه نویی چطور می بینید؟

من به عنوان یک هوادار سپاهان می گویم چون این تیم جام حذفی را دارد و چند بازی لیگ هم مانده نیاز به حمایت دارد. خیلی مهم است که تیم بتواند در لیگ قهرمانان آسیا باشد. اکنون تیم در کورس قهرمانی نیست اما برای اینکه بخواهد در آسیا باشد نیازمند حمایت است. در بحث تبلیغات و بودجه و شخصیت تیم تاثیر دارد. به عنوان هوادار کاملا از تیم حمایت می کنم و امیدوارم بازیکنان باخت و مساوی ها را فراموش کنند. این در بازی ها هست و امیدوارم تمام فکر تیم کسب سهمیه باشد و چه بسا که شایستگی اش را دارند و شایسته ترین تیم هستند. قلعه نویی هم مربی با تجربه ای است و کسی نیست که بخواهد با انتقادات پاپس بکشد. او مربی با تجربه ای هست و امیدوارم بازیکنان هم بتوانند تجربیاتی که دارند را در این چند بازی بکار گیرند. اکثر بازیکنان تیم باتجربه هستند و امیدوارم سهمیه را بگیرند.

 

 

 قبول دارید که فضای مجازی در ایجادحاشیه ها در فوتبالمان تاثیرگذار شده است؟

فکر می کنم کمی باید حواسمان به فضای مجازی باشد. دو سال پیش بود که پستی در اینستاگرام در خصوص فضای مجازی گذاشتم و فکر می کنم اکنون این فضا خیلی مهم شده به خصوص در این شرایط کرونا که هواداران نمی توانند ورزشگاه ها شوند و از تیم خود حمایت کنند. این موضوع برای تیم های پر هوادار خیلی تاثیرگذار است و این تیم ها از نبود تماشاگر آسیب می بینند اما حالا که نمی توانند در ورزشگاه باشند باید در این چند بازی باقی مانده از تیم در فضای مجازی حمایت کنند. اگر انتقادی هم دارند چه بسا که برخی انتقادها هم منطقی هست به خوبی گفته شود تا تاثیر منفی در عملکرد تیم نگذارد. 

دیدگاه‌ها