کد خبر : 1697894 | 03 مرداد 1399 ساعت 11:33 | 31.7K بازدید | 6 دیدگاه

مجیدی – فکری؛ بدون خداحافظی در پایان بازی

محمود فکری که پیش از بازی با استقلال به صراحت در مصاحبه اش از علاقه اش به تیم آبی حرف زده بود در پایان بازی بدون دیدار با فرهاد مجیدی استادیوم آزادی را ترک کرد.

مجیدی – فکری؛ بدون خداحافظی در پایان بازی  

به گزارش "ورزش سه"، این دو مربی البته در ابتدای بازی با هم خوش و بش کرده بودند. در پایان بازی محمود فکری به سمت نیمکت تیم آبی می رود تا به کادر فنی استقلال خسته نباشد بگوید اما موفق به ملاقات با فرهاد مجیدی نمی شود به این خاطر که سرمربی تیم آبی از فرط عصبانیت با سوت داور به سرعت محوطه فنی را ترک کرده بود؛ محمود فکری که موفق به پیدا کردن فرهاد مجیدی نمی شود به دست دادن با دیگر اعضای کادر فنی تیم آبی بسنده می کند و به سمت نیمکت تیم نساجی بر می گردد. این رفتار فرهاد مجیدی البته ناراحتی محمود فکری را به همراه نداشت؛ در حالی که در پایان هر بازی مربیان دو تیم بهم دست می دهند و خسته نباشید می گویند. محمود فکری این طور برداشت کرد که فرهاد مجیدی به خاطر دو امتیاز از دست رفته عصبانی بود و خیلی سریع محوطه فنی را ترک کرد. 

 

 

1513908

 

 

نکته جالب در مورد محمود فکری اما حمله به او در فضای مجازی به خاطر رفتار صادقانه اش است؛ او یکی دو ماه قبل وقتی بحث تعطیلی بازی های لیگ برتر به میان آمده بود به این نکته اشاره داشت که پرسپولیس شایسته قهرمانی در این فصل از بازی ها است؛ کما اینکه الان تیم پرسپولیس بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و خیلی ها از هم اکنون قهرمانی سرخ ها را مسجل می دانند. این اظهار نظر محمود فکری موجب ناراحتی تماشاگران تیم آبی شده بود در حالی که سرمربی تیم نساجی گفته بود اگر استقلال هم در چنین وضعیتی قرار داشت پیشکسوت تیم قرمز هم باید به این نکته صادقانه اشاره می کرد؛ محمود فکری هم چنین پیش از بازی با نساجی از علاقه قلبی اش به تیم آبی حرف زده بود. این طبیعی بود به این خاطر که محمود فکری بیش از یک دهه در تیم آبی حضور داشت و به زعم خویش موهایش در استقلال سفید شده بود. اما به اشتباه برخی از تماشاگران تیم نساجی اینطور برداشت کرده بودند که نساجی در برابر استقلال به باخت راضی است چرا که سرمربی اش از برد استقلال خوشحال می شود.اما نساجی در بازی با استقلال تا مرز شکست تیم آبی پیش رفت و در یک کلام جانانه بازی کرد. شاید این برخوردها محمود فکری سرمربی تیم نساجی را از این پس از اظهار نظر صادقانه در مورد اتفاقات منصرف کند.

دیدگاه‌ها