کد خبر : 1697898 | 03 مرداد 1399 ساعت 11:50 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

نلسون سمدو، قربانی انتقال مدافع سیتی به بارسا؟!

گفته می شود که بارسا برای تسهیل جذب اریک گارسیا با معاوضه نلسون سمدو و ژائو کانسلو موافقت خواهد کرد.

نلسون سمدو، قربانی انتقال مدافع سیتی به بارسا؟!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های گذشته شایعات زیادی درباره علاقه منچسترسیتی به معاوضه ژائو کانسلو با مدافع پرتغالی بارسلونا یعنی نلسون سمدو مطرح شد؛ این در حالی است به نظر می‌رسد باشگاه کاتالانی علاقه چندانی به انجام این معاوضه نداشته باشد اما حالا اتفاقات دیگری رخ داده است.

 

 

1513922

 

 

مرکز خط دفاعی بارسلونا طی سال های گذشته بسیار آسیب پذیر نشان داده است. جرارد پیکه رفته رفته پا به سن گذاشته و نمی‌تواند در همه بازی‌های فصل به میدان برود. از طرف دیگر ساموئل اومتیتی نیز دائما با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم می کند و به نظر می رسد که در تابستان پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد؛ موضوعی که باعث شده بارسا شرایط جذب یک مدافع وسط با کیفیت را دنبال کند.

 

حالا و در همین رابطه Diario Sport مدعی شده که باشگاه بارسلونا با وجود این که تمایل چندانی به معاوضه نلسون سمدو با ژائو کانسلو نداشته اما حالا به یک دلیل نظرش را تغییر داده است. بر اساس این گزارش باشگاه کاتالانی خواهان جذب مدافع وسط جوان و اسپانیایی منچستر سیتی یعنی اریک گارسیا شده است. این مدافع جوان و تنها 19 که سابقه حضور در آکادمی بارسلونا را هم در کارنامه دارد، یک سال پایانی قرار داد خود خود با سیتیزن ها را پشت سر می گذارد و حالا به شدت مورد توجه بلوگرانا قرار گرفته است.

 

 

1513916

 

 

در واقع با توجه به این موضوع بارسلونا قصد دارد با اعلام موافقت خود برای معاوضه سمدو و کانسلو راه را برای جذب اریک گارسیا هموار کند. البته این در حالیست که سرمربی سیتی یعنی پپ گواردیولا نیز به شدت خواهان حفظ این مدافع جوان شده است.

دیدگاه‌ها