کد خبر : 1697942 | 03 مرداد 1399 ساعت 16:00 | 68.8K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش مارکا

حراج از نوع بارسلونا؛ این 12 بازیکن فروشی هستند

12 بازیکن فعلی بارسا در فهرست فروش قرار دارند و تیم مدیریتی ورزشی آبی اناری در تلاش برای خلاصی از دست آنهاست.

حراج از نوع بارسلونا؛ این 12 بازیکن فروشی هستند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا تابستان شلوغی حداقل از حیث فروش یا معاوضه بازیکن را پیش رو خواهد داشت. در فصلی که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفت، بارسلونا نتوانست به اهداف از پیش تعیین شده خود در مورد درآمدزایی دست پیدا کند و نزدیک به 200 میلیون یورو ضرر را متحمل شد. اتفاقی که باعث خواهد شد تا پروژه های این باشگاه در مورد جذب بازیکنان بزرگ با خطر مواجه شود و برای این مهم، حالا نیاز به فروش بازیکنان بیشتری است.

 

 

1468109

 

 

بارسا قصد دارد هر طور که شده لائوتارو مارتینز را از اینتر جذب کند اما این انتقال بیش از 100 میلیون یورو هزینه در پی دارد. بند فسخ 111 میلیون یورویی لائوتارو چندی پیش منقضی شد ولی اینتر در صورت واگذاری لائوتارو قطعا رقمی مشابه را طلب خواهد کرد.

تیم مدیریتی بارسلونا این روزها در حال بررسی گزینه های فروش خود است و می توان گفت که برچسب فروش روی 12 بازیکن تیم قرار داده شده است.

 

 

1510505

 

 

نتو، نلسون سمدو، ساموئل اومتیتی، جونیور فیرپو، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال، عثمان دمبله، مارتین برایثویت در کنار بازیکنانی که قرضی در تیمی دیگر توپ می زدند ولی به بارسا بازخواهند گشت مثل کارلس آلنیا، رافینیا، ژان کلر تودیبو و فیلیپ کوتینیو  بازیکنانی هستند که اگر پیشنهادی خوب برای شان برسد، باشگاه با فروش آنها موافقت خواهد کرد.

 

فروش این بازیکنان هم باعث جبران ضرر اقتصادی ناشی از کرونا خواهد شد و هم بودجه لازم برای جذب یکی دو هدف گران قیمت تیم را نیز تامین خواهد کرد با این حال دشوار بتوان تصور کرد که بارسا بتواند در فروش هر 12 بازیکن موفق شود و این یک اتفاق غیرممکن خواهد بود.

 

 

1501194

 

 

دیگر گزینه روی میز، معاوضه بازیکن است. بارسا در مورد میرالم پیانیچ همین سیستم را پیاده کرد و با واگذاری آرتور ملو به یوونتوس، توانست ستاره بوسنیایی را جذب کند. برای جذب لائوتارو و دیگر گزینه های خرید نیز بخث معاوضه بازیکن به صورت جدی مطرح است اما این کار مشکلاتی دارد از جمله اینکه باشگاه مقابل باید با بازیکنان پیشنهاد شده از سوی بارسا موافق باشد.

 

 

1415402

 

 

از بین 12 بازیکن فوق ،فروش کوتینیو و دمبله به دلیل قیمت بالای شان دشوارتر از همه خواهد بود ولی گزینه جدایی(فروش یا معاوضه) نلسون سمدو، راکیتیچ، ویدال و تودیبو ساده تر به نظر می رسد.

 

 

دیدگاه‌ها