کد خبر : 1697964 | 03 مرداد 1399 ساعت 17:04 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

مگنو با هزینه خودش عمل جراحی کرد

عکس خجالت آور از برزیلی مصدوم لیگ ایران!

هافبک برزیلی تیم پارس جنوبی سرانجام در کشور خودش توانست رباط صلیبی اش را جراحی کند.

 

به گزارش" ورزش سه"، مگنوباتیستا هافبک برزیلی تیم پارس جنوبی که در بازی تداکاتی این تیم برابر نساجی با مصدومیت شدید مواجه شده بود بعد از مدتی انتظار و سردرگمی و نزدیک به سه ماه که نمی توانست به خاطر مشکلاتی که وجود داشت پایش را جراحی کند سرانجام در روزهای ابتدایی تیرماه ، ایران را به مقصد کشورش ترک کرد.


او با توجه به تعطیلی شیوع ویروس کرونا روزهای سختی را در ایران سپری کرد چرا که شش ماه با توجه به مصدومیتی که داشت با دشواری و تنها زندگی می کرد و مشکلاتی چون اخطار صاحبخانه را نیز تجربه کرد.  او قصد داشت که برای جراحی پایش به برزیل برود تا بتواند دوران نقاهت را نیز در کنار خانواده اش سپری کند اما این موضوع با مخالفت و بدقولی های باشگاه مواجه شد.


جالب است که حالا گفته می شود که مگنوباتیستا در نهایت از جیب خودش هزینه کرد و به برزیل رفته است. او امروز عمل جراحی روی زانوی مصدومش انجام داد و عکسی بعد از جراحی را در اینستاگرامش با این متن نصف و نیمه فارسی منتشر کرد:"عمل جراحی خیلی خوب بود، انشالله زود برگردم."

 

1514015

 


مگنوباتیستا از سال 90 که برای بازی در داماش به ایران آمد تا الان تنها یک فصل را در خارج از ایران توپ زده است. او با بازی در تیم های داماش گیلان، نفت تهران، گسترش فولاد، نفت آبادان، پیکان و پارس جنوبی در این هشت سال می توان گفت تقریبا شهرهای ایران را گشته است.


او یکی از خارجی هایی است که با فوتبال و فرهنگ ایران اخت شده ، فارسی را خوب حرف می زند و خودش را بیشتر یکی از اهالی جنوب ایران می داند.

 

دیدگاه‌ها