کد خبر : 1697971 | 03 مرداد 1399 ساعت 17:21 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

این سه امتیاز تقدیم هواداران و کادر فنی؛

مهدی‌زاده: سپاهان دو هفته فشار زیادی را تحمل کرد

محمدرضا مهدی زاده شب گذشته زننده تک گل سه امتیازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بود تا شرایط طبیعی به اردوی طلایی پوشان پیش از دیدار برابر استقلال بازگردد.

مهدی‌زاده: سپاهان دو هفته فشار زیادی را تحمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهدی زاده پس از پایان دوران قرنطینه و پشت سر گذاشتن مصدومیتی که چند ماهی او را درگیر کرده بود، به میادین بازگشته و یکی از نفرات امیرقلعه نویی در ترکیب اصلی سپاهان به طی 5 بازی اخیر تیمش بوده است.

 

ای بازیکن که توانایی بازی در پست دفاع میانی، مدافع چپ و همینطور پست هافبک تدافعی را دارد، شب گذشته علیرغم تغییراتی که سرمربی سپاهان در چینش نفراتش ایجاد کرده بود، در ترکیب اصلی قرار داشت و روی یک ضربه ایستگاهی زننده تک گل سه امتیازی و ارزشمند تیمش در شرایطی شد که طلایی پوشان روزهای سختی را تجربه کرده بودند.

 

 

هر طور شده می خواستیم ببریم
مهدی زاده در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با این بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت:« از بازی با سایپا، دو سه بازی بود نتایجی که می‌خواستیم و حقمان بود را نمی گرفتیم؛  در این مدت خوب بازی می کردیم ولی نتایج خوبی نمی گرفتیم. در بازی با نفت آبادان خیلی فشار روی تیم بود و هر طور شده می خواستیم ببریم.»

 

می دانستیم صنعت نفت تیم خوبی است
او ادامه داد:« فقط سه امتیاز در این بازی به درد ما می خورد. البته تیم صنعت نفت هم بسیار تیم خوبی بود و این را می دانستیم و خدا را شکر می کنیم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.»  

 

کرونا به درد من خورد
مدافع 26 ساله سپاهان سپس در رابطه با شرایط خودش که پس از ماه ها تحمل سختی حالا به یکی از نفرات اصلی تیم تبدیل شده و شب گذشته گل بسیار مهمی را برای سپاهان ثبت کرد، افزود:« من متاسفانه چند ماه پیش و قبل از شیوع کرونا دچار مصدومیت شدم و مچم به داخل چرخید. بعد از پایان دوره این مصدومیت، قرار بود مقابل پرسپولیس بازی کنم که آن اتفاقات افتاد و بازی برگزار نشد. بعد از آن بازی دوباره در تمرینات از همان قسمت دچار آسیب دیدگی شدم. به نوعی می توان گفت که کرونا به درد من خورد؛ تا اردیبهشت احساس درد داشتم. واقعا چند ماه سخت را پشت سر گذاشتم و خدا را شکر می کنم که الان شرایط خوب شده است.»

 

این سه امتیاز از نان شب واجب تر بود
حرف های بعدی گلزن سپاهان در دیدار برابر نفت آبادان در رابطه با ضربه سری بود که سه امتیاز حیاتی را به حساب تیمش واریزکرد. او درباره این گل اینطور توضیح داد:« گلی که من زدم هم تمام تیم تلاش کردند. سه امتیاز دیشب از نان شب واجب تر بود.»  


فوتبالم را مدیون امیرقلعه نویی هستم
از مهدی زاده در رابطه با اعتماد امیرقلعه نویی به او و عملکردش پرسیدیم که حالا انتظارات سرمربی سپاهان را برآورده کرده است. مدافع میانی سپاهان در واکنش به  این موضوع ضمن تشکر از امیرقلعه نویی بیان کرد:« من فوتبالم را مدیون آقای قلعه نویی هستم. ایشان من را از داماش به تراکتور آوردند و سال گذشته هم از تراکتور به سپاهان آمدم. سال گذشته نتوانستم کمکی به تیم کنم ولی واقعا خوشحالم که امسال این فرصت نصیبم شده که پاسخ اعتماد آقای قلعه نویی را بدهم.»

 

1514019

 

 

همه تیم ها آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارند
او سپس با تمجید از هم تیمی هایش عنوان کرد:«  بچه های تیم ما همه خوب هستند. مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند. ما در پست دفاع چپ چند بازیکن خیلی خوب داریم و در پست دفاع راست هم دو بازیکن سطح اول دیگر داریم. در پست دفاع وسط هم همه خوب هستند. آقای طیبی هم یکی از بازیکنان خیلی خوب تیم هستند. هر تیمی آرزوی داشتن بازیکنان ما را دارد. فرقی نمی کرد که چه کسی بازی کند. همه دنبال این بودیم که ببریم. دیدیدکه پنالتی هم گرفتیم و همه برای این پیروزی تلاش کردند.»

 

همه روی پنالتی های سپاهان زوم هستند
مهدی ازده در رابطه با دلیل از دست رفتن پنالتی ها در سپاهان کگفت:« پنالتی خب 50 -50 است. امیدواریم این مشکل هم حل شود. الان همه روی این موضوع زوم کرده اند ولی قطعا از بازی های آینده این مشکل هم حل خواهد شد.»

 

برای کسب رتبه دومی و جام حذفی تلاش می کنیم
سوال بعدی ما از مهدی زاده در رابطه با شرایط تیم فوتبال سپاهان بود که تا پیش از تعطیلی به دنبال قهرمانی بود و حالا برای کسب سهمیه باید تلاش کند. مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال گفت:« خب در بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که دوست ندارم دیگر در مورشان صحبت کنم. متاسفانه متاسفانه طوری پیش نرفت که می خواستیم و قهرمانی را از دست دادیم؛ ولی الان رقابت برای کسب سهیمه آسیایی خیلی نزدیک است. ما 4 بازی باقی مانده را بازی به بازی پیش می رویم. برای کسب رتبه دومی و حفظ سهمیه مستقیم آسیا خواهیم جنگید و از طرفی اگر جام حذفی برگزار شود، با تمام تمرکز در این مسابقات حاضر می شویم تا حداقل یک جام به هوادارنمان هدیه کنیم و باعث خوشحالی آنها شویم.»  

 

2 هفته فشار زیادی روی ما بود
او ادامه داد:« این 2 هفته خیلی فشار روی ما بود.  این برد به ما کمک کرد که از فشار خارج شویم ولی جدول خیلی نزدیک است. 4 ، 5 تیم بالای جدول خیلی نزدیک هستند. دو سه هفته خیلی نزدیک پیش روی تیم های قرار دارد. البته ما خوب بازی می کردیم ولی با بدشانسی امتیازات را از دست دادیم. این برد را تقدیم می کنیم به هوادران که در هر شرایطی ما را تحمل می کنند. الان هم استادیوم تعطیل است و واقعا شرایط سختی را بدون هواداران تجربه می کنیم ولی همیشه از هتل تا استادیوم ما را بدرقه می کنند. همچنین باید این پیروزی را به کادر فنی تقدیم کنیم که زحمات زیادی برای ما می کشند. امیدوارم در بازی های باقی مانده و با عملکردی که از خودمان نشان می دهیم، پاسخ اعتماد و زحمات آنها را بدهیم.»

دیدگاه‌ها