کد خبر : 1697980 | 03 مرداد 1399 ساعت 17:54 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت بغرنج فوتبالیست اسپانیایی به‌خاطر کرونا(عکس)

یکی از بازیکنان مبتلا به کرونای باشگاه فوئن لابردا به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، باشگاه فوئن لابرادا این روزها در کانون اخبار رسانه های اسپانیایی قرار دارد. باشگاه مادریدی 4 روز پیش برای انجام بازی هفته پایانی دسته دوم اسپانیا برابر دپورتیوو راهی شهر لاکرونیا شد؛ در حالی که تست کرونای هفت بازیکن این تیم مثبت اعلام شده بود. پس از اطلاع رسانی در این مورد، تمامی بازیکنان، کادر فنی و همراهان این باشگاه در هتل قرنطینه شدند و بازی این تیم نیز لغو شد.

لغو این بازی حواشی و جنجال های زیادی را به دنبال داشت. اطلاع رسانی دیرهنگام در مورد ابتلای چند بازیکن فوئن لابرادا به کرونا باعث شد تا تنها بازی این تیم با دپور لغو شود و دیگر بازی ها به انجام رسیدند. در نتیجه، سقوط دپورتیوو بدون اینکه به میدان برود قطعی شد و فوئن لابردا نیز حالا با آگاهی از سایر نتایج، اگر بتواند در بازی برابر دپور یک امتیاز بگیرد، راهی پلی آف صعود به لالیگا خواهد شد.

در حالی که حواشی مربوط به این اتفاق همچنان ادامه دارد، رسانه ها خبر از انتقال یکی از بازیکنان فوئن لابردا به بیمارستانی در شهر لاکرونیا دادند. بازیکن که نامش فاش نشده، با وخامت حالش به دلیل ابتلا به کرونا حالا در بیمارستان بستری است و باشگاه فوئن لابرادا درخواست کرده تا ضمن پایان دادن به حواشی به بازیکنان تیم احترام بیشتری گذاشته شود. گفته می شود تعداد مبتلایان باشگاه فوئن لابردا به 16 مورد افزایش پیدا کرده است.

شرایط انتقال این بازیکن به بیمارستان تاثر برانگیز بود و نشان از وضعیت بغرنج او می داد:

 

 

 

1514027

 

1514029

 

1514030

 

1514031

 

1514028

دیدگاه‌ها