کد خبر : 1698046 | 03 مرداد 1399 ساعت 23:47 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین باخت خانگی ما بود و شرمنده هواداران شدیم؛

تارتار: همیشه با ترس و لرز به مسجد سلیمان می‌آمدم

مهدی تارتار معتقد است تیمش نمایش خوبی برابر قهرمان لیگ داشته ولی موقعیت هایشان به گل تبدیل نشده است.

تارتار: همیشه با ترس و لرز به مسجد سلیمان می‌آمدم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از شکست 2 بر 1 تیمش مقابل پرسپولیس اینطور حرف هایش را آغاز کرد و ضمن تبریک برای قهرمانی پرسپولیس گفت: قهرمانی  پرسپولیس را به هواداران این تیم و کلیه مجموعه باشگاه تبریک می گویم. از هوادارانمان تشکر می کنیم که با اینکه نمی توانستند، به ورزشگاه بیایند، اطراف ورزشگاه بودند و صدای آنها به ما روحیه و دلگرمی دادند. شرمنده آنها شدیم و شخصا از آنها عذرخواهی می کنم.


او سپس با اشاره به جریان بازی بیان کرد: بازی خوب بود و ما بهتر از حریف شروع کردیم. روی یکی از حملات گل خوردیم و روحیه تیمی ما پایین آمد و بچه ها سر درگم بودند. نیمه دوم هم داشتیم خوب کار می کردیم که گل دوم را خوردیم. می توانستیم گل بزنیم که موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد و امیدواریم در بازی های بعدی جبران کنیم.


سوال اول از مهدی تارتار در رابطه با عدم حضور تماشاگران پرسیده شد که او در این مورد گفت: جو این ورزشگاه یکی از دلایلی بود که به این شهر آمدم. هر وقت به این ورزشگاه می آمدم با ترس و لرز به ورزشگاه می آمدیم و آن هم به خاطر حضور هواداران بود. وقتی نیستند در برابر تیم های بزرگ به مشکل می خوردیم و جنگ نابرابر است. دو تیم قابل مقایسه نیستند. در زمین نابرابر رقابت سخت می شود. به هر حال فوتبال همین است. امروز باختیم و این اولین باخت خانگی ما بود و شرمنده هوادارن شدیم.


مهدی تارتار با تمجید از عملکرد داوری بیان کرد: داوری خوبی بود. روی صحنه گل دوم فکر می کنم مشکوک به  آفساید بود ولی دفاع ما هم اشتباه کرد. داوری در مجموع خوب بود.

 

دیدگاه‌ها