کد خبر : 1698109 | 04 مرداد 1399 ساعت 11:58 | 53.5K بازدید | 10 دیدگاه

قهرمانی پرسپولیس به خاطر تفکرات یحیی بود

مایلی کهن: فکری سرمربی تیم ملی بشود

فرهاد مجیدی اینروزها به خاطر از دست دادن امتیازات کمی تحت فشار است. به خصوص در فضای مجازی و برخی از این انتقادات از سوی پیشکسوتان تیم مطرح می شود.

مایلی کهن: فکری سرمربی تیم ملی بشود

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که فرهاد به تازگی هدایت تیم را برعهده گرفته و باید به او فرصت داد که تیمی با ایده هایی که در ذهن دارد، بسازد. در کش و قوس این انتقادها محمد مایلی کهن از فرهاد مجیدی حمایت کرد. مربی ای که بعد از حضور در راس کادر فنی تیم ملی به جوان هایی چون فرهاد مجیدی بهاء داد و به نوعی بعد از حضور محمد مایلی کهن در تیم ملی – تیم ملی پوست اندازی کرد و جوان شد.

 

محمد مایلی کهن در مورد وضعیت استقلال در مصاحبه ای که با ایلنا داشته در حمایت از فرهاد مجیدی این چنین گفت:« رابطه ‌من با شاگردان قدیمی خوب است، باید به او اجازه بدهند کارش را بکند چون ریسک کرده و به استقلال آمده، قطعا باید برای چند سال سرمربی باشد، چرا سرمربی نباشد؟ چرا اینقدر همه نام است استراماچونی را می‌آورند. ببخشید از شما سوال می‌کنم که استراماچونی چند هفته اول کجای جدول بود؟ آخر جدول! در حالیکه تیم را خودش تقریبا بسته بود ولی فرهاد اینطور نیست. او ریسک کرده که سرمربی استقلال شده و هر کسی این پست را قبول نمی‌کرد و این بچه این ریسک را کرده نباید اینطور در حق او قضاوت کرد.»

 

محمد مایلی کهن هم چنین با دفاع از مربیان جوان قهرمانی پرسپولیس را حاصل تفکرات گل محمدی می داند و می گوید:«طبیعتاً یحیی کاری را بلد است، گل محمدی وقتی جوان بود برای تیم ملی انتخاب شد و از این خیلی خوشحالم که خیلی از شاگردانم سرمربی شده‌اند. خوشحالم که پاشازاده، مجیدی، نکونام، بختیاری زاده و بازیکنانی مانند آنها سرمربیگری می‌کنند. آنها نسلی بودند که فوتبال ما را تغییر دادند. بعد از بیست سال با همین نسل به جام جهانی رفته بودیم هرچند به ما اجازه ندادند تا پایان سرمربی تیم ملی باشیم.»

 

سرمربی اسبق تیم ملی در تازه ترین مصاحبه اش به این نکته هم اشاره کرد در چین وضعیتی باید از یک مربی ایرانی در راس کادر فنی استفاده می شد. با گفتن این جملات:« به نظرم چون پولمان زیاد است اسکوچیچ را سرمربی کردند. البته اینطور فکر می‌کنم بیشتر این شکل است که او را به تیم ملی آوردند! البته ما همیشه می گوییم پول نداریم. به هر حال کار سخت است اما نشد ندارد ما اگر پول نداریم چرا خودی‌ها را سرمربی نمی‌کنند. در این شرایط به نظر شما اشکال داشت که یکی از مربیان ایرانی سرمربی تیم ملی می‌شد؟ همیشه می‌گویند که پول نداریم. برای مثال اگر یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی می‌شد یا نکونام یا حتی آقای فکری اگر سرمربی تیم ملی می‌شدند چه اشکالی داشت؟ در این شرایط که شرکت‌ها را تعطیل کرده‌اند به نظرم مردم ایران شعبده‌باز هستند که با این شرایط زندگی می‌کنند.»

دیدگاه‌ها