کد خبر : 1698182 | 04 مرداد 1399 ساعت 17:53 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس فیگو:

پرز ناامیدم کرد؛ به هر قیمتی به رئال بر نمی گردم

ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید یک پیشنهاد برای بازگشت به رئال را رد کرده و می گوید حاضر نیست با هر شرایطی به باشگاه سابق خود بازگردد.

پرز ناامیدم کرد؛ به هر قیمتی به رئال بر نمی گردم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بیستمین سالروز پیوستن لوئیس فیگو به رئال مادرید بود که جنجالی ترین انتقال تاریخ فوتبال قلمداد می شود.

ستاره پرتغالی که کاپیتان بارسا بود، در اقدامی عجیب و پس از به توافق نرسیدن برای تمدید با بارسا راهی رئال شد. فلورنتینو پرز در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود که اگر رئیس رئال شود، فیگو را جذب خواهد کرد و در نهایت چنین نیز شد. فیگو با انتقالی 62 میلیون یورویی گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال در آن مقطع شد و دورانی جدید نیز در رئال مادرید شروع شد. او 5 سال بعد رئال را ترک و به اینتر رفت در حالی که جدایی او حرف و حدیث هایی داشت.

 

 

1514327

 

 

فیگو در مصاحبه با آاس و در مورد جدایی اش از رئال در سال 2005 گفت:« واقعیت این است که رفتار خوبی با من نشد. در آن مقطع خیلی اذیت شدم. رابطه ام با فلورنتینو پرز همیشه خوب و البته صریح بود ولی حس کردم در ماه های پایانی حضورم در رئال به من خیانت شد و به شکلی مسالمت آمیز جدا نشدم. نمی دانم در واقع چه شد که سه ماه پایانی حضورم در رئال نیمکت نشین شدم.

شاید در پروژه های باشگاه جایی نداشتم و تصمیم گرفتند من را به باشگاهی دیگر منتقل کنند. یک سال دیگر با رئال قرارداد داشتم و همیشه در ترکیب بودم ولی پس از ال کلاسیکو بود که به نیمکت تبعید شدم. هرگز هم دلیلش را برایم توضیح ندادند.»

 

 

1456987

 

 

بازگشت به رئال مثل هیه رو و رائول:« بله، تقریبا یک سال پیش بود که پرز به من پیشنهاد بازگشت و کار در باشگاه را داد ولی تعهداتی به فیفا داشتم و قبول نکردم. در هر صورت پرز در مقطعی مرا ناامید کرد و گذشته را هنوز فراموش نکرده ام ولی هرگز حاضر نیستم به هر قیمتی به رئال برگردم. صرفا بازگشت به رئال بدون اینکه وظیفه مهمی به من واگذار شود، برایم قابل قبول نیست. نمی خواهم با یک عنوان افتخاری به رئال برگردم.»

 

دیدگاه‌ها