کد خبر : 1698350 | 05 مرداد 1399 ساعت 14:55 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

پنجعلی:بیرانوند نقش مهمی در این قهرمانی داشت

علاوه بر بیرو، همه ی بازیکنان به علاوه بزرگتر های تیم و کادرفنی، در این قهرمانی نقش ویژه یا داشتند که در این وضعیت تیم را در شرایط خوب حفظ کردند.

پنجعلی:بیرانوند نقش مهمی در این قهرمانی داشت

به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی پیشکسوت تیم پرسپولیس ضمن تبریک قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر گفت: این قهرمانی را به هواداران تیم تبریک می گویم. خوشحالم که بهترین هدیه ی تولدم را با قهرمانی پرسپولیس گرفتم. چرا که در دوران کرونا این تیم با اقتدار و فاصله ی امتیازی زیاد به مقام قهرمانی رسید و از طرف خودم و سایر پیشکسوت ها از بازیکنان پرسپولیس سپاسگزاری می کنم چرا که باعث شادی و افتخار ما شدند و در این شرایط به مقام قهرمانی رسیدند.


وی در مورد اینکه پیشکسوت های پرسپولیس برخلاف پیشکسوت های استقلال از این تیم حمایت کردند، گفت: وجود بزرگتران تیم از جمله آقای پروین و خوردبین باعث شد این اتحاد شکل بگیرد چرا که این افتخار نصیب تمام قرمزها می شود و هویت پرسپولیس نشأت گرفته از مردم و پیشکسوت های این تیم است. مردم و تمام پیشکسوت ها از این تیم حمایت می کنند چرا که این تیم متعلق به همه ی ماست.


پنجعلی در خصوص عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس افزود: تمام تیم عالی بودند و باید از علیرضا بیرانوند که بهترین دروازه بان آسیاست تشکر کرد چرا که او در این موفقیت سهیم بود و نقش بزرگی داشت. امیدوارم بیرانوند در اروپا نیز بدرخشد و ما این قهرمانی را مدیون او نیز هستیم. علاوه بر بیرو، همه ی بازیکنان به علاوه بزرگتر های تیم و کادرفنی، در این قهرمانی نقش ویژه یا داشتند که در این وضعیت تیم را در شرایط خوب حفظ کردند.

 

دیدگاه‌ها