کد خبر : 1698358 | 05 مرداد 1399 ساعت 15:49 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت آقای گل به لیگ برتر؛

وحید شمسایی سرمربی گیتی‌پسند شد

ستاره سابق فوتسال ایران به‌عنوان سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان انتخاب شد.

وحید شمسایی سرمربی گیتی‌پسند شد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی ستاره ی فوتسال ایران به عنوان سرمربی گیتی پسند برگزیده شد. شمسایی در خصوص این انتخاب گفت: من به فضای اصفهان آشنا هستم و حدود 5 سال در گیتی پسند بازی کرده ام و با مدیرعامل این تیم آشنایی کامل دارم. صحبت های بسیار حرفه ای داشتیم و امروز به این نتیجه رسیدم که پس از 2 سال دوری از لیگ، می توان در باشگاه گیتی پسند فضای کاری خوبی داشت. با مسئولین و هئیت مدیره ی این تیم تعامل بسیار خوبی داشتیم و از امروز یک چالش جدیدی را با کل گروه گیتی پسند آغاز می کنیم. همه ی سعی و تلاش ما این است که گیتی پسند را به روزهای خوبش برگردانیم و به موفقیت برسانیم.


وی درخصوص اینکه آیا خودش قصد بازی کردن در لیگ را دارد گفت: من در هر جایی که بتوانم به گیتی پسند خدمت کنم، دریغ نخواهم کرد. من به عنوان سرمربی و بازیکن به گیتی پسند آمده ام ولی فعلا تمام تمرکز من روی انتخاب نفرات تیم و نشستن روی نیمکت است ولی جایی که بتوانم کمک کنم، با فراغ بال می پذیرم. امیدوارم برای رساندن گیتی پسند به اهدافش تمام تلاشمان را بکنیم.


شمسایی در پایان در خصوص هدف گیتی پسند در لیگ آینده گفت: ما از لحاظ مالی توانایی رقابت با خیلی از تیم ها را نداریم و گیتی پسند به اندازه ی توانی که دارد، تلاش خواهد کرد ولی قطعا سعی می کنیم جزو تیم های برتر لیگ باشیم.

دیدگاه‌ها