کد خبر : 1698457 | 05 مرداد 1399 ساعت 22:27 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار سه تیم در لیگ برتر و سقوط به چمپیونشیپ

سه تیم نوریچ، بورنموث و واتفورد به رقابت‌های چمپیونشیپ سقوط کردند.

پایان کار سه تیم در لیگ برتر و سقوط به چمپیونشیپ

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 19:30 امروز تمام بازی های هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به شکل همزمان برگزار شد و پرونده فصل 20-2019 نیز با وجود تمام کش و قوس ها با قهرمانی لیورپول بسته شد.

 

اگرچه با توجه به قهرمانی زودهنگام شاگردان یورگن کلوپ، رقابتی طی هفته های پایانی برای کسب جام لیگ برتر وجود نداشت اما درست مثل جدال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، جنگ برای بقا نیز تا لحظات پایانی بسیار داغ دنبال شد.

 

در حالی که تیم های بورنموث و واتفورد امیدوار بودند که استون ویلا در هفته پایانی شکست بخورد تا خودشان برای بقا شانس داشته باشند اما این اتفاق رخ نداد و استون ویلا با کسب یک تساوی در خانه وستهام حکم بقای خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را امضا کرد. این در حالی بود که بورنموث پیروزی خوبی مقابل اورتون به دست آورد اما واتفورد در یک بازی جذاب با نتیجه 3-2 از آرسنال شکست خورد.

 

به جز دو تیم بورنموث و واتفورد که امروز سقوط شان به دسته پایین‌تر قطعی شد، نوریچ نیز پیش از این و در فاصله چند هفته مانده به پایان بازی ها حضورش در رقابت های چمپیونشیپ فصل آینده قطعی شده بود.

 

همچنین لازم به ذکر است که دو تیم وست بروم و لیدز یونایتد نیز از چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کردند و تیم دیگر صعود کننده نیز از بازی پلی‌آف مشخص خواهد شد.

 

 

1514683

 

1514682

 

1514684

دیدگاه‌ها