کد خبر : 1698489 | 06 مرداد 1399 ساعت 09:44 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

استادالدوحه: حفظ امیدهای الشحانیه با درخشش رضاییان

نشریه استاد الدوحه طی گزارشی با اشاره به دومین پیروزی الشحانیه به درخشش بازیکن ایرانی این تیم نیز در این دیدار اشاره کرد.

استادالدوحه: حفظ امیدهای الشحانیه با درخشش رضاییان

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشحانیه قطر با تکیه‌بر درخشش رامین رضاییان و بریس (زدن دو گل در هر بازی) هافبک گلزن و ملی‌پوش ایرانی‌اش موفق شد با نتیجه سه بر یک الاهلی را در لیک ستارگان قطر در ورزشگاه السد شکست دهد.


رضاییان در دقیقه 22 و 29 (پنالتی) به گل رسید و گل دیگر الشحانیه را هم "امانگوا" در دقیقه 81 به ثمر رساند تا این تیم در فاصله 4 هفته مانده تا پایان لیگ، امیدهایش برای نجات از سقوط به دسته پایین‌تر حفظ شود.


این پیروزی باارزش الشحانیه در حالی به دست آمد که پیش‌ازاین آن‌ها تا هفته 17 تنها یک‌بار مقابل الغرافه توانسته بودند حریف خود را شکست دهند و این دومین پیروزی این تیم به شمار می‌آید.


الشاحنیه علی‌رغم این برد همچنان با 13 امتیاز در قعر جدول و اختلاف 1 امتیازی با تیم الخور و دو امتیازی با ام اصلال قراردادند و مسلماً رقابت این سه تیم برای بقا در لیگ می‌تواند در این 4 هفته پایانی بسیار جذاب و دیدنی باشد. از طرفی الاهلی نیز با احتساب این شکست با 19 امتیاز و در رده هشتم جدول قرار گرفت.


از نکات جالب این دیدار می‌توان به گلزنی "احمد اکاچی" مهاجم تونسی الاهلی در دقیقه 60 اشاره کرد که اخیراً از همین باشگاه الشحانیه به الاهلی پیوسته بود و در این بازی دروازه تیم سابق خود را باز کرد.


الشحانیه پس از یک استراحت طولانی نمی‌توانست شروعی بهترازاین داشته باشد و این برد قطعاً باعث تقویت اعتمادبه‌نفس شاگردان "نبیل انوار" خواهد شد که اخیراً جانشین "ژوزه مورسیا" اسپانیایی شده است.


گفتنی است رامین رضاییان از ابتدای لیگ با پوشیدن شماره 10 قول داده بود که در این فصل 10 گل برای تیمش به ثمر خواهد رساند که حالا با زدن این دو گل باارزش می‌توان گفت که او دیگر به قول خود نیز عمل کرده است.

دیدگاه‌ها