کد خبر : 1698491 | 06 مرداد 1399 ساعت 09:57 | 38.9K بازدید | 2 دیدگاه

انتقال از هشت‌ضلعی خونین به مستطیل سبز؟

دعوت راموس از مک‌گرگور: به برنابئو بیا کانر!

کانر مک گرگور ستاره بزرگ ورزشهای رزمی و UFC با انتشار ویدیویی از مهارتهای فوتبالی خود پرده برداشت و سرخیو راموس از او دعوت کرد در تمرینهای رئال مادرید شرکت کند.

دعوت راموس از مک‌گرگور: به برنابئو بیا کانر!

به گزارش "ورزش سه"، کانر مک گرگور ستاره بزرگ ورزشهای رزمی و UFC که ایرلندی است با انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی خود را در حال تمرین کردن با یک توپ فوتبال نشان داد و ثابت کرد مهارتهای فوتبالی جالب توجهی دارد.

 

مک گرگور در حساب اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد که او را در حال گل کردن یک توپ با شوتی کات دار نشان می‌داد. مک گرگور هدف این کارش را جلب توجه سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید عنوان کرده بود.

 

1514731

 

ماجرا از چند روز پیش شروع شد که سرخیو راموس در تمرینات رئال بعد از زدن یک گل تماشایی نحوه راه رفتن نمایشی خاص مک گرگور در هشت ضلعی UFC را تقلید کرد. مک گرگور حالا در پاسخ به راموس در پست اینستاگرامی خود ویدیوهایی منتشر کرد که او را در حال فوتبال بازی کردن نشان می‌داد. از این ویدیوها مشخص بود که مک گرگور مهارتهای فوتبالی جالب توجهی دارد.

 

مک گرگور که در حال حاضر به همراه خانواده اش برای گذراندن تعطیلات در جنوب فرانسه به سر می برد در این ویدیوها ابتدا با بیرون پای خود توپ را به شکل کات دار وارد دروازه کرده و سپس یک توپ را به درون پا به گل می چسباند. مک گرگور این کلیپ را در اینستاگرام خود منتشر کرد و زیر آن نوشت: " نظرت چیست سرخیو راموس؟ "

 

1514733

 

راموس در پاسخ به این اقدام مک گرگور زیر پست او پاسخ داد: " عالی است رفیق. دلت می خواهد در یک جلسه تمرینی رئال مادرید شرکت کنی؟ هر وقت بخواهی من با کمال میل منتظرم".

 

1514732

 

با توجه به اتفاقات اخیری که در دنیای ورزشهای رزمی برای ستاره ایرلندی افتاده احتمال پاسخ مثبت دادن او به پیشنهاد راموس واقعاً وجود دارد. مک گرگور در ماه مه هواداران خود را شوکه کرده و گفت از دنیای رزمی بازنشسته شده است. این ستاره ایرلندی معتقد بود ورزشهای رزمی دیگر به اندازه کافی او را به هیجان نمی آورد. البته مک گرگور اخیراً در اینستاگرام خود پستهایی منتشر کرده که تلویحاً به این معنی است که احتمال بازگشت او به هشت ضلعی UFC در آینده نزدیک وجود دارد.

 

 

دیدگاه‌ها