کد خبر : 1698514 | 06 مرداد 1399 ساعت 11:52 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

"چیمائف" در 10 روز همه را شگفت زده کرد

حمزه، پدیده UFC و شاید یک "حبیب" جدید

فایتر سوئدی که در فاصله 10 روز دومین برد مقتدرانه را در قفس جشن گرفت، حالا با حبیب نورماگمدوف مقایسه می شود.

حمزه، پدیده UFC و شاید یک "حبیب" جدید

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که اکثر مسابقات ورزشی در جهان همچنان در تعطیلی به سر می برد، سازمان UFC کار خود را آغاز کرده و مبارزه های جذابی را تقدیم مخاطبان خود می کند.


جدیدترین پدیده UFC که با درخشش فوق العاده خود با بزرگان MMA مقایسه می شود، حمزه چیمائف است. این فایتر روسی الاصل که مقیم سوئد است و با پرچم این کشور مسابقه می دهد، در 26 سالگی توجه همه طرفداران MMA در جهان را به خود جلب کرده. او عضو تیم آل استار به شمار می رود و مربی اش هم یک ایرانی به نام رضا مددی است.


حمزه که کار خود را از مبارزه های در قفس در امارات آغاز کرد، حالا یکی از فایترهای سرشناس در UFC به شمار می رود. او شنبه شب به مصاف مک‌کی از ایرلند شمالی رفت و در همان ثانیه های ابتدایی حریفش را در گوشه ای از قفس گرفتار کرد. بعد از چند دقیقه با شدت ضربات حمزه مقاومت فایتر ایرلندی شکست و داور رای به پایان مبارزه و برنده شدن چیمائف داد.

 

1514748


این دومین برد چیمائف در طی 10 روز اخیر بود. حمزه 10 روز قبل هم جان فیلیپس را با همین سبک مبارزه خیلی زود زمین گیر کرد تا حالا به عنوان یک پدیده پرآوازه از او یاد شود.


آنطور که دیلی میل در گزارش خود آورده هواداران UFC پس از برنده شدن حمزه در جنگ دوم خود طی 10 روز اخیر، او را با قهرمان فعلی سبک وزن یعنی حبیب نورماگومدوف مقایسه می کنند.

دیدگاه‌ها