کد خبر : 1698529 | 06 مرداد 1399 ساعت 13:40 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیگنال پوگبا برای ماندگار شدن در اولدترافورد (عکس)

پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به صورت تلویحی تایید کرد که احتمالاً در این تیم ماندگار خواهد بود.

سیگنال پوگبا برای ماندگار شدن در اولدترافورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب جایگاه سوم جدول لیگ برتر انگلیس توسط منچستریونایتد و صعود این تیم به فصل آینده لیگ قهرمانان پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم که در طول فصل جاری شایعات زیادی درباره جدایی او از شیاطین سرخ مطرح شده به صورت تلویحی اعلام کرد که در اولدترافورد ماندگار خواهد شد.

 

1514771

 

در فصل جاری مدتها به نظر می رسید که شاگردان اوله گنار سولسشر نخواهند توانست سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را بدست بیاورند. در همین مدت شایعات درباره جدایی پوگبا از یونایتد و انتقالش به یوونتوس یا رئال مادرید به اوج رسیده بود. حتی خود پوگبا که امسال با مصدومیتهای متعدد دست به گریبان بود گفته بود برای تجربه کردن چالشی نو آماده است.

 

اما بعد از آنکه یونایتد دیروز در مقابل لسترسیتی با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا مقام سومی خود در این فصل لیگ برتر را قطعی کرده و جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را بدست بیاورد پوگبا در توییتر پستی منتشر کرد و تلویحاً از تمایل خود به ماندگار شدن در این تیم خبر داد.

 

1514772

 

پوگبا در توییتی که منتشر کرد بالای عکسی از خود با پیراهن منچستریونایتد نوشت: " بزن بریم لیگ قهرمانان! "

 

به نظر می‌رسد راهیابی یونایتد به فصل آتی چمپیونزلیگ توانسته نظر پوگبا را نسبت به جدایی از این تیم تغییر ده. به ویژه در شرایطی که به دلیل بحران مالی ناشی از کرونا بعید است رئال مادرید یا یوونتوس حاضر باشند مبالغ هنگفت مورد تقاضای یونایتد برای واگذاری او را پرداخت کنند.

 

 

دیدگاه‌ها