کد خبر : 1698632 | 06 مرداد 1399 ساعت 21:59 | 19.2K بازدید | 1 دیدگاه

امیدواری بایرن مونیخ به برگزاری مراسم توپ طلا!

کارل هاینس رومینیگه، رئیس بایرن مونیخ تصمیم فرانس فوتبال در مورد مراسم توپ طلا را ناعادلانه توصیف کرد.

امیدواری بایرن مونیخ به برگزاری مراسم توپ طلا!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقد بودند رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ امسال بخت اول دریافت جایزه توپ طلا خواهد بود، اما نشریه فرانس فوتبال اعلام کرد امسال این مراسم برگزار نخواهد داشت. کارل هاینس رومینیگه مدعی شد در این رابطه و احتمال برگزاری مراسم فیفا با رئیس این نهاد صحبت خواهد کرد.

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "رابرت لواندوفسکی احتمالا بهترین فصل دوران حرفه ایش را سپری کرد، اما متاسفانه فرانس فوتبال تصمیم گرفت مراسم جایزه توپ طلا را برگزار نکند و من فکر نمی کنم این تصمیم عادلانه باشد. شاید ما مجبور باشیم دوباره با فیفا صحبت کنیم، زیرا همه لیگ های برتر اروپا به جز فرانسه به پایان رسیدند. خواهیم دید چه می شود، احتمالا در آینده درباره احتمال رای گیری با جیانی اینفانتینو صحبت خواهم کرد.

 

1508648

 

فتح لیگ قهرمانان فصل درخشان ما را تکمیل خواهد کرد و این مهمترین جام در فوتبال است. ما اخیرا استراحت کرده ایم و نمی دانم این مزیت است یا خیر. در دو سال آینده با یک برنامه دشوار روبرو خواهیم بود، اما ما مجبور شدیم راه حلی پیدا کنیم که برای همه رضایت بخش باشد.

 

احتمال جذب بازیکن چینی؟ چند سال پیش نگاهی دقیق به بازار چین انداختیم، اما متسفانه هیچ بازیکنی پیدا نکردیم. با این وجود امیدواریم که بتوانیم در آینده یک بازیکن چینی را در سطح بایرن مونیخ جذب کنیم."

دیدگاه‌ها