کد خبر : 1698652 | 06 مرداد 1399 ساعت 22:58 | 108.2K بازدید | 2 دیدگاه

تهدید بارسا به شکایت؛

درگیری بین بارسلونا و ستاره برزیلی بالا گرفت!

اختلاف بین آرتور ملو و بارسلونا بالا گرفته و ممکن است از این بازیکن شکایت شود.

درگیری بین بارسلونا و ستاره برزیلی بالا گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو به طور یک جانبه تصمیم گرفته دوران حضورش در بارسا را به پایان برساند و او قصد بازگشت به باشگاه برای باقی مانده فصل ندارد. این بازیکن برزیلی که پیش از این برای فصل آینده با یوونتوس به توافق رسیده بود و اخیرا نیز جایی در ترکیب ثابت بارسلونا نداشت. طبق ادعای نشریه اسپورت، آرتور از رفتارهای اخیر کیکه ستین و باشگاه عصبانی شده و قصد ندارد برای ادامه فصل در این تیم بازی کند.

 

1513611

 

ممکن است بارسلونا به همین دلیل از آرتور شکایت کند.  این هافبک برزیلی از روزهای استراحت اخیر استفاده کرد تا به ایبیزا سفر کرده و چند روز را در تعطیلات بگذراند و در ادامه نیز راهی برزیل شود. اینجا بود که آرتور به مدیران بارسلونا اطلاع داد قصد بازگشت ندارد و باشگاه نیز به او هشدار داد که تا پایان لیگ قهرمانان اروپا قرارداد دارد و رفتار او می تواند جریمه های جدی و حتی شکایت به همراه داشته باشد.

 

در ماه های اخیر شایعات فراوانی در مورد عدم تمایل آرتور به انتقال به یوونتوس شنیده شده بود، اما در نهایت این انتقال رخ داد و حالا به نظر می رسد او با دلخوری نوکمپ را ترک خواهد کرد.این در حالیس که بسیاری از هواداران بارسلونا نیز معتقد بودند جدایی یک ستاره تازه ظهور کرده و جوان و معاوضه او با میرالیم پیانیچ در درازمدت به ضرر بارسلونا خواهد بود، اما به هر حال این انتقال نهایی شده است.

دیدگاه‌ها