کد خبر : 1698741 | 07 مرداد 1399 ساعت 12:01 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

معروف شانس خوبی برای انتخابات IOC دارد

ساعی: رای آوردم، اما سر حرفم هستم

رییس جدید کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: باید معروف را حمایت کنیم که عضو کمیسیون ورزشکاران IOC شود.

ساعی: رای آوردم، اما سر حرفم هستم

به گزارش "ورزش سه"، هادی ساعی که در انتخاباتی پرحاشیه توانست ریاست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک را در دست بگیرد، در پایان این نشست در پاسخ به این سوال که حتی با وجود رای گرفتن هنوز هم به اعتراضاتی که داشت، پایند است، اظهار داشت: من هنوز هم روی اعتقاداتم و حرف هایی که در جلسه زدم، هستم. من روی یکسری موارد قانونی اعتراض داشتم. یکی از این موارد در طول جلسه برطرف شد. اینکه اساسنامه کمیته ملی المپیک تاییدیه نداشت، همین امروز این تاییدیه گرفته شد. 


وی افزود: بند دیگری که به آن معترض بودم، انتخاب دو عضو جدید با مشورت رییس کمیسیون ورزشکاران بود که این اتفاق نیفتاده بود. با این حال من به قهرمانان خوب کشورم یعنی بهداد سلیمی و حمیده عباسعلی که از دوستان خوب من هستند، احترام گذاشتم و گفتم که انتخابات برگزار شود. 
رییس کمیسیون ورزشکاران درباره اینکه این کمیسیون در سال های اخیر فعالیتی نداشته، گفت: قبول ندارم که کمیسیون فعالیت نداشته. بچه ها خیلی فعالیت کردند. مثلا مسابقه دوی روز المپیک را کمیسیون ورزشکاران برگزار کرد. جلساتی را برای انتخاب کاندیدای موردنظر جهت شرکت در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC داشتیم که در نهایت سعید معروف انتخاب شد. 


هادی ساعی درباره شانس معروف برای رای آوردن در IOC گفت: سعید معروف معرفی شد چون شانس بیشتری داشت. از ورزشکارانی که به المپیک می روند، می خواهیم که به هم رشته هایی خود بگویند به معروف رای بدهند. به هر حال خود معروف هم در یک رشته تیمی است و تعداد والیبالیست هایی که به او رای می دهند، زیاد است. ما هم باید معروف را حمایت کنیم که عضو کمیسیون ورزشکاران IOC شود.


ساعی در پایان درباره رسیدگی به دغدغه های ورزشکاران عنوان کرد: ما در طبقه اول کمیته ملی المپیک دفتری داریم که تابلوی آن هم به نام کمیسیون ورزشکاران است. هر ورزشکاری که می خواهد می تواند به اینجا بیاید و درخواست خود را بگوید. در ضمن دوستان می توانند با من و مجتبی عابدینی در ارتباط باشند.

دیدگاه‌ها