کد خبر : 1698787 | 07 مرداد 1399 ساعت 15:50 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترینکائو:

بازی برای بارسا سخت است ولی به خودم ایمان دارم

خرید پرتغالی جدید بارسلونا خوشبین است که بتواند ارزش هایش را به هواداران این باشگاه اثبات کند.

بازی برای بارسا سخت است ولی به خودم ایمان دارم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه بود که باشگاه بارسلونا خبر از جذب فرانسیسکو ترینکائو از براگا با رقم 31 میلیون یورو داد. خریدی که در سکوت خبری صورت گرفت و در نگاه اول تعجب خیلی ها را موجب شد. ترینکائو با 20 سال سن از پدیده های جدید فوتبال پرتغال است. مهاجمی که از تابستان به بارسا ملحق خواهد شد.

 

 

1515127

 

 

قرارداد ترینکائو تا سال 2025 است و رقم فسخش نیز 500 میلیون یورو در نظر گرفته شده است. او پس از یک فصل درخشان با براگا و قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ پرتغال حالا آماده اضافه شدن به بارسلونا پس از پایان کار این باشگاه در لیگ قهرمانان است.

 

ترینکائو در این رابطه گفت:« فعلا باید به تعطیلات برود و احتمالا پس از اولین تمرین، متوجه بزرگترین تغییر در زندگی ام خواهد شد. شاید کمی تطابق با بارسا سخت باشد ولی فوتبال همین است.

 

 

1515128

 

 

این روزهای آخر برای من حس نوستالژیکی داشت. به تمام روزهایم در براگا فکر کردم و به خاطراتم در تمام ورزشگاه هایی که به میدان رفتم. وقتی هنوز نوجوان بودم به براگا آمدم و پس از آخرین بازی به گریه افتادم. همه چیز برایم عجیب بود. می دانستم که که خداحافظی با هم تیمی هایم دشوار خواهد بود. مدتی نتایج خوبی نگرفتیم ولی در نهایت همه چیز خوب تمام شد. خوشحالم که با گرفتن بهترین نتایج از براگا خداحافظی کردم. حالا باید به بارسلونا و درخشش در این تیم فکر کنم. کار ساده ای نخواهد بود ولی به خودم ایمان دارم.»

 

دیدگاه‌ها