کد خبر : 1698791 | 07 مرداد 1399 ساعت 16:01 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم این فصل کابوس وارد زودتر تمام شود؛

بوحمدان: بازیکنان ذوب‌آهن باید بترسند

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن می گوید شرایط برای این تیم خطرناک شده و باید بازیکنان با تمام وجود در بازی های آینده تلاش کنند.

بوحمدان: بازیکنان ذوب‌آهن باید بترسند

حمید بوحمدان بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شرایط این روزهای تیم در گفتگو با ورزش سه بیان کرد: دیروز تست دادیم و فکر می کنم خدا را شکر همه منفی بودند. بعد از دو بازی که شرایط سختی داشتیم و برای فولاد که میزان بود هم سخت بود، حالا باید تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم. بازی با فولاد واقعا حیف شد، چون بازی ای که می توانستیم ببریم را باختیم.


او در مورد فاصله 2 امتیازی ذوب آهن با منطقه سقوط بیان کرد: از شروع نیم فصل دوم اتفاقاتی افتاد که فکر می کنم نباید رخ می داد. تغییراتی رخ داد که به ضرر تیم شد ولی در این شرایط باید به هم کمک کنیم که این وضعیت را پشت سر بگذاریم. برای آبروی خودمان هم شده باید تلاش تا این فصل کابوس وار تمام شود.


از بوحمدان در رابطه با بازی های آینده تیم و مصاف با نفت مسجد سلیمان و سپس پرسپولیس پرسیدیم و او در این مورد عنوان کرد: تک تک بازی های ما سخت است. تمام تمرکزمان فعلا روی بازی خانگی است. این بازی به مراتب از بازی فولاد سخت‌تر است. مسجد سلیمان تیم منسجمی است. شرایط بازی با پرسپولیس متفاوت است و می خواهد جشن قهرمانی بگیرد. باید تمام تلاشمان را بکنیم.


بوحمدان در مورد کادر فنی جدید تیم اضافه کرد: با تیم زیاد تمرین نکرده بودند. در شروع مسابقات آمدند و زمانی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم. از نظر بدنی هم که اکثریت تیم ها شرایط خوبی ندارند. با تمام این ها کادر حال تلاش است و امیدوارم به نتایج خوبی در کنار هم برسیم.


سوال پایانی از هافبک تیم ذوب آهن در این رابطه بود که آیا ترس از سقوط در میان بازیکنان تیم وجود دارد یا خیر که او عنوان کرد: نمی توانیم از واقعیت قرار کنیم. شرایط خطرناکی داریم و باید ترس در وجود بازیکنان ذوب آهن وجود داشته باشد. اصلا حاشیه امنیت نداریم. این 4 بازی سرنوشت ساز است و باید نتیجه بگیریم. همیشه مدعی بودیم و امسال شرایطی پیش آمده که باید برای نیفتادن بازی کنیم. امیدوارم هواداران را در این سه چهار بازی خوشحال کنیم. آنها نگرانند ولی مطمئن باشند ما تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم در این چهار بازی باقی مانده انجام خواهیم داد.

 

دیدگاه‌ها