کد خبر : 1698793 | 07 مرداد 1399 ساعت 16:10 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با دایرکت تی وی:

دل بوسکه: دوست ندارم مسی از بارسا جدا شود

سرمربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا معتقد است که جدایی لیونل مسی نه به سود بارساست و نه به سود فوتبال اسپانیا.

دل بوسکه: دوست ندارم مسی از بارسا جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فصل تلخ و پر از حاشیه که البته هنوز تمام نشده و بارسا در لیگ قهرمانان همچنان امید به قهرمانی دارد، لیونل مسی شاید به جدایی از بارسلونا فکر کند. اتفاقی که نه فصل بعد که ممکن است تابستان 2021 و پس از پایان قرارداد فوق ستاره آرژانتینی رخ بدهد.

در این بین همه چیز به نتایجی که بارسا در فصل پیش رو کسب خواهد کرد، بستگی دارد. در حال حاضر ارتباط خوبی بین مسی و کادر مدیریتی و نیز کیکه ستین(سرمربی) وجود ندارد و این بیم هواداران را بیشتر کرده است.

 

 

1514650

 

 

ویسنته دل بوسکه در مورد جدایی احتمالی مسی گفت:« امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. دوست ندارم مسی از بارسا جدا شود چون اصلا به سود فوتبال اسپانیا و لالیگا نخواهد بود. بیش از یک دهه است که مسی افتخار لالیگاست و در سال هایی که رونالدو در رئال بود، این دو پرچمدار فوتبال اسپانیا بودند.»

 

مارسلو گایاردو سرمربی ریورپلاته که در سال های اخیر توانسته تاریخ این باشگاه را عوض کند و با فتح سه جام لیبرتادورس ارزش هایش را بیش از پیش به اثبات رسانده، مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفته است. دل بوسکه در مورد او گفت:« گایاردو مربی بسیار خوبی است و اگر توانسته در ریور موفق شود، می تواند مربی تیمی مثل رئال مادرید هم باشد. اگر روزی این اتفاق رخ دهد، انتخاب اشتباهی صورت نگرفته است.»

 

 

1515133

 

 

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین:« اسکالونی شاید تجربه زیادی در مربیگری نداشته باشد ولی زمانی که فوتبالیست بود،  یک رهبر و لیدر در رختکن تیم هایش بود و هیچکس بهتر از او نمی داند چگونه باید یک رختکن را اداره کرد. اگر او الان سرمربی آرژانتین است، حتما لیاقتش را داشته است.»

 

دیدگاه‌ها