کد خبر : 1698810 | 07 مرداد 1399 ساعت 17:48 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

چمبرلین:

لیورپول از قهرمانی و جام گرفتن خسته نمی شود

الکس اکسلید چمبرلین ستاره لیورپول معتقد است انگیزه و عطش لازم برای کسب قهرمانی های بیشتر در تیم دیده می شود.

لیورپول از قهرمانی و جام گرفتن خسته نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول قاطعانه توانست قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود کند. قرمزها هفت هفته زودتر قهرمان شدند که در انگلیس یک رکورد محسوب می شود. آنها در دو بازی آخر خود در لیگ برتر، 5-3 چلسی و 1-3 نیوکاسل را شکست دادند تا با کسب 99 امتیاز به کار خود پایان دادند.

لیوپول در یک سال گذشته قهرمانی چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا، جام جهانی باشگاه ها و لیگ برتر را کسب کرده و به دنبال افزودن بر افتخاراتش در سال های پیش رو است.

 

 

1444814

 

 

الکس اوکسلید چمبرلین بال تهاجمی لیورپول در این رابطه به وبسایت باشگاه گفت:« برای همیشه از این فصل به عنوان یک فصل عجیب نام برده خواهد شد. و البته فصلی که ما توانستیم پس از 30 سال قهرمان لیگ شویم. برای همه کسانی که در باشگاه هستند، فصل 20-2019 بسیار خاص و ویژه شد و برای همیشه در یادها خواهد ماند. احتمالا از این فصل عجیب بارها صحبت خواهد شد؛ هم به خاطر وقفه و تعطیلی ای که در پی شیوع کرونا ایجاد شد و هم نحوه ای که ما توانستیم بسیار زود هنگام قهرمان شویم.»

 

چمبرلین ادامه داد:« این موفقیت بزرگ باید به خوبی تجزیه و تحلیل شود و در عین حال باید به این بیاندیشیم که برای ادامه این مسیر چه کارهایی باید انجام دهیم. چرا نتوانیم فصول آینده این موفقیت را تکرار کنیم؟ در تیم عطش و انگیزه لازم برای قهرمانی های بعدی را می بینم. امیدوارم 20 سال دیگر بتوانیم در مورد چندین قهرمانی دیگر لیورپول در لیگ برتر و نیز جام های متعدد دیگر صحبت کنیم. این تیم از جام گرفتن خسته نمی شود.»

 

 

1513509

دیدگاه‌ها