کد خبر : 1698829 | 07 مرداد 1399 ساعت 19:42 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین:

باید بی رحم باشید و لمپارد بی رحم بود!

روی کین، کارشناس ایرلندی تصمیم فرانک لمپارد مبنی بر نیمکت نشین کردن کپا را درست توصیف کرد.

باید بی رحم باشید و لمپارد بی رحم بود!

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریزابالاگا، دروازه بان 72 میلیون پوندی و جوان چلسی در این فصل هرگز موفق به ارائه نمایشی قابل قبول در چلسی نشد و آبی های لندن یکی از ضعیف ترین آمار تاریخ خود در لیگ برتر از حیث باز شدن دروازه را تجربه کردند. این هفته و در شرایطی چلسی برای صعود به لیگ قهرمانان نیاز به یروزی برابر ولوز داشت، لمپارد این دروازه بان را از ترکیب بیرون گذاشت و حالا روی کین به حمایت از این تصمیم پرداخته است. اخبار در مورد احتمال جدایی کپا از چلسی و بازگشت دوباره او به لالیگا است.

 

1513901

 

روی کین گفت: "این شغل فرانک لمپارد است. او وظیفه دارد بهترین تصمیم را برای به موفیت رساندن تیمش بگیرد و حتی اگر این تصمیم نیمکت نشین کردن دروازه بان اصلی باشد نیز رخ خواهد داد و نباید در این رابطه تردید کرد.

 

شما بیاید در هنگام تصمیم گیری در فوتبال بی رحم باشید و لمپارد نیز اینگونه عمل کرد. کپا عملکرد خوبی در دروازه چلسی نداشته است. اگر در تیمی مثل چلسی حضور دارید و قرار است در خانه ولورهمپتون بازی کرده و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان مبارزه کنید، اما نتوانید با این دسته مسائل مواجه شده و تصمیم درستی بگیرد، آنگاه دچار مشکل خواهید شد."

دیدگاه‌ها