کد خبر : 1698839 | 07 مرداد 1399 ساعت 21:09 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

سسک فابرگاس راهی لیگ قطر می شود؟

سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی و باتجربه موناکو با پیشنهادی هنگفت از سوی باشگاه الغرافه قطر مواجه شده است.

سسک فابرگاس راهی لیگ قطر می شود؟


به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس در حال حاضر در لیگ فرانسه و با لباس موناکو بازی می کند و دو سال از قرارداد این بازیکن با باشگاه فرانسوی باقی مانده، اما الغرافه آماده است تا با ارائه پیشنهادی هنگفتی ستاره سابق لیگ برتر و لالیگا را برای حضور در قطر وسوسه کند. این بازیکن سابقه سالها درخشش در ترکیب تیم هایی چون آرسنال، بارسلونا و چلسی را در کارنامه دارد.

 

1515175

 

این بازیکن 33 ساله در این فصل در 22 بازی موفق به گلزنی نشده و تنها سه پاس گل داده است. با این تفاسیر سسک فابرگاس یکی از بالاترین دستمردهای باشگاه با دریافت 110 هزار پوند در هفته را می گیرد و به همین دلیل ممکن است باشگاه فرانسوی مشکلی با فروش او نداشته باشد.

 

باشگاه الغرافه امیدوار است فابرگاس با پیوستن به این باشگاه در کنار بازیکنانی چون جاناتان کدجیا، مهاجم سابق آستون ویلا و آدلن گدویورا، هافبک سابق ولوز به میدان برود. اگر فابرگاس این پیشنهاد را بپذیرد، زیر نظر اسلاویسا جوکانوویچ، هافبک سابق چلسی و سرمربی پیشین واتفورد و فولام بازی خواهد کرد. الغرافه در گذشته بازیکنی چون وسلی اسنایدر را در اختیار داشت و حالا با جذب فابرگاس می تواند دوباره توجهات را به سمت خود جلب کند.

دیدگاه‌ها