کد خبر : 1698871 | 08 مرداد 1399 ساعت 09:45 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

پرتغالی‌ها چشم‌انتظار دیدن رونالدو با پیراهن بیانکونری

درحالیکه پرتغال میزبان مراحل پایانی لیگ قهرمانان است حضور رونالدو در ترکیب یوونتوس باعث شده بسیاری از مردم این کشور از همین حالا هوادار یوونتوس باشند.

پرتغالی‌ها چشم‌انتظار دیدن رونالدو با پیراهن بیانکونری

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال و پایتختش لیسبون به زودی میزبان مراحل پایانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. بسیاری از مردم این کشور برگزاری این مراحل چمپیونزلیگ را موهبتی برای کشورشان می دانند و منتظر ورود هزاران هوادار برای تماشای این مسابقات هستند.

 

اما در این میان به نظر می رسد یوونتوس در پرتغال نزدیک ترین شرایط به شرایط میزبانی را تجربه کند چرا که حضور کریستیانو رونالدو در این تیم باعث شده از همین حالا بسیاری از پرتغالی ها طرفدار یووه باشند.

 

1515225

 

با توجه به بحران کرونا در اروپا یوفا در ماه مه تصمیم گرفت لیگ قهرمانان را از مرحله یک چهارم نهایی به بعد در پرتغال و به صورت متمرکز برگزار کند. حضور هر هشت تیم در یک شهر امکان نظارت و مدیریت شرایط بهداشتی و پروتکلها را راحت تر خواهد کرد.

 

دانیل سا مدیرعامل موسسه مدیریت و بازاریابی پرتغال معتقد است برگزاری این مراحل پایانی چمپیونزلیگ در لیسبون چیزی در حدود 50 میلیون یورو درآمد مالیاتی نصیب دولت این کشور خواهد کرد.

 

این کارشناس پرتغالی در این باره گفت: " پرتغال کشوری است شیفته فوتبال و برگزاری چنین رقابتی با حضور هشت تیم از بهترین تیمهای اروپایی که قرار است 12 روز در پرتغال بازی کنند برای کشور ما واقعاً یک موهبت است".

 

در صورت صعود یوونتوس به مراحل بعدی این تیم می‌تواند در پرتغال از هواداران بسیار زیادی پرتغالی بهره ببرد چرا که حضور کریستیانو رونالدو در این تیم ایتالیایی هزاران پرتغالی را هوادارش کرده. یوونتوس در حال حاضر منتظر بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی در شهر تورین است که روز 17 مرداد در شهر تورین برگزار می‌شود و یووه باید به مصاف لیون برود. بازی رفت دو تیم در لیون با پیروزی 1-0 تیم فرانسوی به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها