کد خبر : 1698946 | 08 مرداد 1399 ساعت 16:25 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

با سرمایه گذاری بحرینی ها

ظهور یک پاری سن ژرمن جدید در فوتبال فرانسه؟

با خرید 20 درصد سهام باشگاه پاریس اف سی توسط پادشاهی بحرین، این باشگاه پاریسی حالا اهدافی بلندپروازانه را دنبال می کند.

ظهور یک پاری سن ژرمن جدید در فوتبال فرانسه؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اکیپ، پادشاهی بحرین روز گذشته 20 درصد سهام باشگاه دسته دومی پاریس اف سی را خریداری کرد. تقریبا مشابه اتفاقی که سال 2011 در مورد پی اس جی رخ داد و شرکت "Qatar Sport Investment" با خرید سهام پاری سن ژرمن این تیم را تبدیل به یک قطب در فوتبال اروپا کرد. بحرینی ها حالا مثل قطری ها شروع به سرمایه گذاری در فوتبال اروپا کرده اند و قصد دارند پاریس اف سی را به لیگ یک فرانسه برگردانند.

این باشگاه از سال 1974 دیگر نتوانسته در لوشامپیونا حاضر باشد و فصل گذشته به زحمت و با قرار گرفتن در رتبه هفدهم از سقوط به دسته سوم نجات پیدا کرد.

 

 

1515308

 

 

البته با 77 درصد، سهامدار اصلی باشگاه همچنان پییر فراچی است و او امیدوار است با سرمایه گذاری بحرینی ها بتواند باشگاهش را به سطح اول فوتبال فرانسه برساند. در گام اول، 5 میلیون یورو به بودجه این باشگاه تزریق شده که رشد 30 درصدی بودجه را به همراه داشته است. همچنین از فصل بعد نیز نام "Explore Bahrain" روی پیراهن این باشگاه به چشم خواهد خورد.

 

فراچی در این رابطه می گوید:« این یک پروژه سرمایه گذاری عظیم است؟ گذشت زمان نشان خواهد داد ولی فعلا که اینگونه به نظر نمی رسد. هدف این است که تا سه سال بعد، تیم به لیگ یک فرانسه صعود کند و البته در مورد تیم زنان، جاه طلبی ها و انتظارات بیشتری داریم. این سرمایه گذاری، فرصتی است تا باشگاه را وارد دورانی جدید کنیم.»

 

دیدگاه‌ها