کد خبر : 1698991 | 08 مرداد 1399 ساعت 19:14 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

من و فوتبال با هم متوقف شدیم؛

گولسیانی: به دنبال قهرمانی در جام حذفی و آسیا هستیم

گئورگی گولسیانی می گوید سپاهان فصل را خیلی خوب شروع کرد ولی در ادامه مصدومیت ها و کرونا باعث توقف روند خوب این تیم شد.

گولسیانی: به دنبال قهرمانی در جام حذفی و آسیا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته سروش رفیعی میهمان برنامه هشت بهشت در شبکه استانی اصفهان بود. در بخشی از این برنامه، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان روی خط برنامه آمد و در مورد شرایط خودش پس از آسیب دیدگی و البته وضعیت این روزهای سپاهان صحبت کرد.


گولسیانی حرف هایش را اینطور آغاز کرد:« مصدومیت خیلی سختی را داشته ام. 5 ماه است که دوران مصدومیت را پشت سر می گذارم. تمریناتم را دنبال می کنم. جراحی کردم و بعد هم کرونا آمد و فوتبال تعطیل شد. به نوعی می توانم من و فوتبال با هم متوقف شدیم.»


او سپس ادامه داد:« دوست داشتم کنار تیم باشیم ولی پروازی نبود. ما باید خودمان را حفظ کنیم. خیلی دلتنگ دوستانم هستم. دلتنگ اصفهان هستم. دلتنگ کی روش هستم. امیدوارم هر چه زودتر برگردم و دوران خوبی داشته باشم.»


گولسیانی در مورد دوران حضورش در ذوب آهن بیان کرد:« من در ذوب آهن در چند پست بازی می کردم ولی در سپاهان فقط در پست دفاعی میانی بازی می کنم.»


صحبت های بعدی گولسیانی در مورد شرایط سپاهان بود و در این مورد بیان کرد:« شرایطی که برای ما پیش آمد، از قهرمانی دور شدیم. فصل را خیلی خوب شروع کردیم ولی در اواسط راه به دلیل مصدومیت های زیاد نتوانستیم به هدفمان که قهرمانی است، دست یابیم. به هر حال ما در رقابت های آسیایی و جام حذفی شانس داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در این مسابقات کیفیت اصلی‌مان را نشان دهیم و قهرمان شویم.»


او در پایان گفت:« از طرفی برای فصل آینده باید بهترین هدف را داشته باشیم که قهرمانی در ایران است.»

دیدگاه‌ها