کد خبر : 1699022 | 08 مرداد 1399 ساعت 21:46 | 88.1K بازدید | 93 دیدگاه

نتیجه بازی استقلال سپاهان را پیش بینی کنید

نظرسنجی: فرهاد مجیدی یا امیر قلعه‌نویی؟

یکی از حساس ترین جدال های استقلال و سپاهان روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نظرسنجی: فرهاد مجیدی یا امیر قلعه‌نویی؟

به گزارش "ورزش سه"، نبرد بر سر کسب سهمیه در لیگ برتر، داغ تر از همیشه است و در این بین، یک جدال حیثیتی بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار می شود که برنده این دیدار می تواند تا حدودی زیادی گره های در هم تنیده سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را باز کند.

 

استقلال پس از کرونا و با فرهاد مجیدی لیگ را بد شروع کرد. به فولاد باختند، مقابل سایپا و تراکتور هم مساوی کردند تا فشار انتقادات از مجیدی بالا برود. اما آنها در گرمای سوزان آبادان 3 امتیاز حیاتی را به چنگ آوردند تا بازهم به کورس تیم های مدعی برگردند. البته که توقف بدموقع مقابل نساجی با یک بازی پر انتقاد، باعث شد استقلال به رده ششم سقوط کند. پس از کش و قوس فراوان بازی عقب افتاده استقلال مقابل پارس برگزار شد که مجیدی توانست با یک بازی خوب و هماهنگ با 2 گل میزبانش را از پیش روی بردارد.

 

1515374

 

 

اما در سوی دیگر میدان سپاهانی قرار دارد که چند روزی سرمربیش بر روی تخت بیمارستان بستری بود و امروز مرخص شد. سپاهان در 8 دیدار قبلیش در لیگ برتر فقط مقابل صنعت نفت و گل گهر به پیروزی رسیده و یک دیدار حساس را به حریف مستقیمش در راه کسب سهمیه، یعنی تراکتور واگذار کرده است. لغزش سپاهان در جدال با استقلال، می تواند آنها را از کسب سهمیه دور کند.
اما شاید نکته جذاب این دیدار نه فقط تلاش برای به چنگ آوردن جایگاه دومی بلکه اولین تقابل فرهاد مجیدی با امیرقلعه نویی در کسوت سرمربی گری است. از سالها قبل قلعه نویی و مجیدی دچار یک سری اختلافات هستند. در دیدار فصل گذشته دو تیم که شفر سرمربی آبی ها بود و مجیدی نیز دستیار او، با گل ثانیه های پایانی پاتوسی به سود استقلال به اتمام رسید. امیر قلعه نویی قبل از شروع مسابقه به سراغ نیمکت استقلال رفت و برخورد گرمی با همه اعضا به جز فرهاد مجیدی داشت؛ خوش و بش ژنرال با نیمکت آبی ها که تصویر آن نیز منتشر شد و در فضای مجازی بازتاب بسیاری داشت و مشخص شد که هر دو نفر همچنان اختلافات عمیقی دارند و این اختلافات هنوز حل نشده است.


12 ساعت پس از برتری استقلال در آن دیدار، فرهاد مجیدی در یک استوری جنجالی کنایه های سنگینی به قلعه نویی زد. فرهاد در آن استوری نوشت: «تا کی می خواهید استقلال جام نیاره؟ فقط می خواهید با شما جام بیاره؟ هواداران عزیز! تا زمانی که آقایان بیرون استقلال باشن و سربازهاشون داخل باشگاه و مواجب بگیراشون روی سکوها باشن و تیشه به ریشه تیم بزنند، استقلال قهرمان نمی شود. تا بعد»
این استوری حتی با واکنش مدیررسانه ای سپاهان نیز همراه شد. قلیچ خانی در مورد استوری مجیدی گفته بود: «من که اسمی نمی بینم. آقای قلعه نویی هم تمام تمرکزش روی تیم خودش است و لزومی هم ندارد با حرف زدن درباره دیگران از کاری که انجام می دهد فاصله بگیرد.»

 

1515373

 


به هر حال قلعه نویی در آن زمان ترجیح داد سکوت کند و به حواشی ایجاد شده دامن نزند. حالا این بار خود او در دوئل سخت و حساسی، مقابل مجیدی می نشیند تا مچ انداری هفت و هشت سابق استقلال، این بار در کسوت سرمربیگری را شاهد باشیم که شاید برای دو طرف داستان، شکست دادن سرمربی رقیب مهمتر از شکست دادن تیم حریف باشد.

 

شما هم می توانید نتیجه نبرد بزرگ و پرحاشیه هفته را پیش‌بینی کنید.


کامنتهای  شما با حداقل زمان در بخش نظرات به نمایش درمی‌آید.

دیدگاه‌ها