کد خبر : 1699027 | 08 مرداد 1399 ساعت 23:20 | 62.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرخش عجیب ستاره انگلیسی؛ از یونایتد به لیورپول!

ممکن است در چرخشی عجیب، جیدون سانچو در تابستان امسال به جای منچستریونایتد به پیشنهاد لیورپول پاسخ مثبت دهد.

چرخش عجیب ستاره انگلیسی؛ از یونایتد به لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، فصل فوق العاده جیدون سانچو در ترکیب دورتموند باعث ابراز تمایل بسیاری از تیم های بزرگ اروپا به جذب این وینگر انگلیسی شده و بعید است دورتموند قادر به حفظ او باشد. در ماه های اخیر منچستریونایتد مذاکرات گسترده ای برای خرید جیدون سانچو انجام داده و اخبار حاکی از پیشنهاد 100 میلیون پوندی شیاطین سرخ است، اما کیکر مدعی شد خود این بازیکن بیشتر علاقه دارد راهی لیورپول شود.

 

1512259

 

جیدون سانچو سه سال پیش و تنها با مبلغ هشت میلیون پوند از منچسترسیتی راهی دورتموند شد و در این مدت به یکی از آینده دارترین بازیکنان دنیا بدل گشت، اما سانچو تصور می کند در اولدترافورد شانس چندانی برای فتح جام نخواهد داشت و در حال حاضر شرایط لیورپول به گونه ای است که آنها در فصول بعدی بخت اول کسب عناوین قهرمانی متعدد هستند.

 

گرچه منچستریونایتد در نهایت موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شد، اما بعید است فصل بعد قادر به کسب عنوان قهرمانی باشد و لیورپول که امسال با اقتدار به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید، احتمالا یکی از گزینه های اصلی خواهد بود. البته به نظر می رسد لیورپول در تابستان امسال قصدی برای صرف مبالغ هنگفت ندارد و به همین دلیل ممکن است آنها نتوانند نیاز حداقل 100 میلیون پوندی دورتموند برای فروش جیدون سانچو را فراهم کنند.

دیدگاه‌ها