کد خبر : 1699032 | 09 مرداد 1399 ساعت 00:35 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ حرص وینگر می زند!

هانسی فلیک یک وینگر دیگر به ترکب فعلی بایرن مونیخ برای فصل بعد اضافه می کند.

بایرن مونیخ حرص وینگر می زند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ همین حالا نیز یکی از قدرت های بزرگ فوتبال اروپا و امید اول فتح لیگ قهرمانان در هفته های پیش رو محسوب می شود، اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد آنها در تدارک برای تقویت ترکیب برای فصل بعد هستند و اضافه شدن یک وینگر جدید در دستور کار مدیران این تیم قرار گرفته است.

 

1515384

 

با جذب لروی سانه، در حال حاضر این تیم در این پست از ستاره های دیگری چون سرژ گناربری و کینزلی کومان نیز بهره می برد، اما با توجع به سابقه مصدومیت های طولانی مدت هر سه بازیکن است، این تیم در تلاش برای فظ ایوان پریشیچ نیز خواهد بود. البته مبلغ درخواستی اینتر بالا و در حدود 25 میلیون یورو است و به همین دلیل بعید است بایرن مونیخ در نهایت بتواند این بازیکن کروات را حفظ کند.

 

اگر این اتفاق رخ نداد، اولیور باتیستا مایر، ستاره جوان و آلمانی فصل بعد در لیست تیم اول بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت. این بازیکن جوان و 19 ساله در آکادمی بایرن رشد کرده و بسیاری آینده درخشانی را برای او متصور هستند. در صورت از دست دادن ایوان پریشیچ، نام باتیستا مایر در لیست بایرن قرار خواهد گرفت و هانسی فلیک در صورت بروز شرایط بحرانی می تواند از این بازیکن نیز در ترکیب اصلی استفاده کند.

دیدگاه‌ها